Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vloog Derk ook mee, was echt gaaf. Misschien heeft iemand er een film van gemaakt. Slalommend langs de palen.
m.v.g. Erik

Maar aan het einde toch nog helemaal kapot. Zelfs langzaamvliegend was de GeeBee nog snel 8O
Wel een gave vliegert maar iets boven mijn budget... ga ik met de Extra300 meer plezier beleven :D

Maar aan het einde toch nog helemaal kapot. Zelfs langzaamvliegend was de GeeBee nog snel 8O
Wel een gave vliegert maar iets boven mijn budget... ga ik met de Extra300 meer plezier beleven :D
Die mini Geebee en S-bach zijn voor buiten bedoeld. Met de ingebouwde gyro ook geschikt voor buiten.

Tsja, kiezen blijft ook een naar iets. Samsung Galaxy Note of Galaxy Tab 7.7? :evil: Specificaties om het even, alleen het scherm verschilt. En dan alleen qua afmeting, niet voor wat betreft het aantal pixels.

Was inderdaad een rappe jongen..., maar kapot? niets van gezien....:nooo:

Die mini Geebee en S-bach zijn voor buiten bedoeld. Met de ingebouwde gyro ook geschikt voor buiten.
zonder as3x ook niet ye vliegen, nu mooi strak :yes:

Ik zag hem in stukken liggen bij de blauwe auto in de hoek toen ik de pylonnen ging opruimen :yes:

Dat was volgens mij zijn Geebee voor de pylonraces, dezelfde als wij hebben. De motor lag eraf. Die Pylonrace finale was wel een sloopfeestje, de mijne is ook best kapot. Herhalen maar bij het discovliegen.
m.v.g. Erik

Dat was volgens mij zijn Geebee voor de pylonraces, dezelfde als wij hebben. De motor lag eraf. Die Pylonrace finale was wel een sloopfeestje, de mijne is ook best kapot. Herhalen maar bij het discovliegen.
m.v.g. Erik

Nee, was echt een UMX GeeBee R2 :yes: Misschien van iemand anders geweest? Ik stond er zelfs nog even naar te kijken :cry:

Ik zag hem in stukken liggen bij de blauwe auto in de hoek toen ik de pylonnen ging opruimen :yes:

m.v.g. Erik

Nee, was echt een UMX GeeBee R2 :yes: Misschien van iemand anders geweest? Ik stond er zelfs nog even naar te kijken :cry:

Ahaa, ik snap hem al :hammer: Was ook donker in de hal, vandaar :rolleyes:

Hebben jullie ook overal rare plaatjes op het forum? De knoppenbalk bovenin en de ter plaatjes voor de titel zijn verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back