Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat het niet Ed? Eerst die post plaatsen gister ofzo. Dan verwijderen en dan toch maar weer terugzetten. :hammer:

Gaat het niet Ed? Eerst die post plaatsen gister ofzo. Dan verwijderen en dan toch maar weer terugzetten. :hammer:
ik heb helemaal niks verwijderd, dus ik ging er van uit dat het een vergissing was van een mod misschien?
Ja, daar verbaasde ik me ook over dat die post alweer verscheen. :? Die post kwam na die van PB om 15:14 gistermiddag. 8O :hammer: Raarrrrrrrrr!!!!!!!!

Je zit toch niet te klooien met je tijdmachine hè? 8O :alien:

Hier een knipsel uit het mailtje dat ik krijg na iedere post;)

Dus wel degelijk geplaatst en verwijderd ed;)

68eog5.png

Eenmaal geplaatste berichten kun je niet meer verwijderen. :nooo: Hooguit de inhoud weggummen. Maar het bericht op zich blijft bestaan. :teacher:

Hier een knipsel uit het mailtje dat ik krijg na iedere post;)

Dus wel degelijk geplaatst en verwijderd ed;)

etf96w.png

inderdaad geplaatst, maar niet verwijderd, althans niet door mij.
Verder heb ik helemaal geen zin in relletjes op dit draadje, dus ik laat het hierbij.
Alhoewel het me niet aan zou staan als een mod op eigen initiatief een post van mij verwijderd zonder mij daarvan te berichten, want dat begint dan wel naar censuur te rieken (iets geheel anders als modereren)

Het moet wel zoiets zijn.... Edwin treft geen blaam. :nooo:

wormza.gif

whahahaha, ben jij een trekkie ofzo????

voor de duidelijkheid, gisteren door mij geplaatst en vandaag wonderlijk genoeg verdwenen, dus opnieuw door mij geplaatst vandaag (omdat ik er niet van houd als een post van mij zonder aanwijsbare reden is verwijderd):D

zoo gaat weer de goeie kant op
ging om half 6 naar huis en t was nog licht buiten
krijg alweer kriebels wil vlieghuu

Alhoewel het me niet aan zou staan als een mod op eigen initiatief een post van mij verwijderd zonder mij daarvan te berichten, want dat begint dan wel naar censuur te rieken (iets geheel anders als modereren)

Ik zeg: mailtje naar Burp sturen :banana:

---relluuuuh---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back