Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogge manne

allemaal nog de beste vliegwensen voor 2012:)

nog 1,5 uur en dan barst het eerste vliegfeest van 2012 los:music:
gat eerst ff m,n auto ophalen en dan inladen gaat:xmas:

Ook van mijn kant en de rest van de familie iedereen de beste wensen voor 2012.

Lipo's en zender geladen even vliegen en dan weer werken wat vrije feest dagen als iedereen nou eens lekker thuis bleef op de fiets weg ging had ik ook een vrije dag.:(

Gr. André

Ook aan deze zijde, een ieder de beste wensen gewenst..

dat we maar veel gebruik mogen maken van de nieuwe accommodatie, straks ff naar het veld..nu nog wat lichte motregen hier in monkeytown..

Motregen? Het is hier al uren droog. De wind is gehalveerd en de zon doet verwoede pogingen door te breken. :zon:

Alles in de auto, inclusief vuurkorf. Als het goed is wordt er voor brandhout gezorgd. :thumbsup: Nog even het snaaiwerk van gisteren dumpen en dan op naar het moeras. :D

Motregen? Het is hier al uren droog. De wind is gehalveerd en de zon doet verwoede pogingen door te breken. :zon:

Alles in de auto, inclusief vuurkorf. Als het goed is wordt er voor brandhout gezorgd. :thumbsup: Nog even het snaaiwerk van gisteren dumpen en dan op naar het moeras. :D

Jup, ik heb nog een zak met oliebollen mee.. tot zo!

Zo eerste vlucht van het jaar zit er weer op nu maar al die gasten
Maar weer uit de brand helpen die hun spullen niet voor elkaar hebben ( he nijsy)

Maar weer uit de brand helpen die hun spullen niet voor elkaar hebben ( he nijsy)

Was gelukt hoor, Nijssie weer blij. Eerst naar de pomp om het reservewiel op te pompen. Daarna het wiel proberen los te draaien... sleutel ging niet in het gat van de wielbouten :hammer: Gelukkig had Kris wel gereedschap bij zich. Uiteindelijk dus toch gelukt.
Dus Nijssie, ff nette sleutel achterin leggen voor een wiel te wisselen. Stel dat dit in de middle of knowere was gebeurd, stond je mooi. (zonder anwb abbo) :xmas:

Verder was het weer top, gezellig aan de soep in de wind en lekker slap ouwehoeren. Lekker nog wat restanten vuurwerk in de vuurkorf. Helemaal top :thumbsup:

Spike kwam ook nog langs toen iedereen wegging. Kris, Sleur en ik waren dus nog even gebleven.

---In afwachting van de foto's is---

Spike kwam ook nog langs toen iedereen wegging. Kris, Sleur en ik waren dus nog even gebleven.

---In afwachting van de foto's is---

Yes! En ook van het filmpje :).

CrashStar!
407832_339691226042663_100000053647752_1434811_499459962_n.jpg

En nog een troosteloos uitzicht...
407225_339691172709335_100000053647752_1434810_800526444_n.jpg

Was gezellig. Beetje wind maar toch lekker gevlogen. Alleen het filmpje met de keycam o het vliegtuig was geen succes, door de wind teveel trillingen. :( Maar de andere brokken film zijn leuk. Vooral de Ultimate Survifail. :mrgreen:

Vanavond filmpje knutselen, nu wat sociale verplichtingen. :?

In Duitsland 1 vluchtje gemaakt, helaas verloor ik toen een deel van mijn uitlaat, dus viel de motor bijna uit.........gevolg, noodlanding in de klei vlakbij het veld, landingsgestel klein beetje verbogen maar verder goed aan de grond gezet:D

Foto's anders is het niet gebeurd natuurlijk........

full
full
Was gezellig. Beetje wind maar toch lekker gevlogen. Alleen het filmpje met de keycam o het vliegtuig was geen succes, door de wind teveel trillingen. :( Maar de andere brokken film zijn leuk. Vooral de Ultimate Survifail. :mrgreen:

Vanavond filmpje knutselen, nu wat sociale verplichtingen. :?

Laatst bewerkt door een moderator:
oja, en allemaal nog de beste wensen en hopelijk een crashvrij jaar!!!!

Thnx, but no thnx. Eerste crash voor mij zit er alweer op :-)).

Easystar ligt nu in de kliko. Electronica is eruit. Vleugeltje maar in tact gehouden, is nog best netjes.

Nu de volgende Easystar uit de doos trekken en een nieuwe opbouwen zeg maar :D

Zeg Casp... Jij durft!

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
le<object width="640" height="360"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/IQ8WAE_igeY&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/IQ8WAE_igeY&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="360"></embed></object>uk filmpje van frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back