Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanavond ff met Krissicrash meegeweest om de minimag met ledjes te zien vliegen.
Erg leuk zo vanaf het ijs en de vliegert deed het prima!! :yes:

Leuk filmpje met de foon gemaakt, helaas niet altijd even scherp;)

@3D Fresh, opmerking in het filmpje was niet lullig bedoeld.........

Laatst bewerkt door een moderator:
@chocojoep: Yep, gewoon bij RCTechnics bestellen. Als ze op voorraad zijn, per kerende post in huis. Gewoon met een postzegel, hoef je niet op de postbode te wachten. ;)

pas maar op idd , in beverwijk al veel ongelukken gebeurd ,verder is het in het westen spiegelglad .

code oranje inmiddels :teacher: :)
Ik kom net uit Egmondia maar glad was het niet. :nooo: Alleen de sneeuw in de tuin is nu één klont ijs. ;) Allemaal mietjes met dat gedoe van die weeralarmen. :?

Goede morgen allen,de sporthal is gereserveerd voor ons op 11-03 van 10:00-13:00.
25-02 is komen te vervallen wegens gebrek aan animo.
Kosten voor 11-03 zijn €6,60 pp:teacher:

Laatst bewerkt:
Goede morgen allen,de sporthal is gereserveerd voor ons op 11-03 van 10:00-13:00.

Nog ff wachten en het kost helemaal niets meer ;) :D
Top geregeld weer :thumbsup: Morgen op da pub maar even de pegels aan je overmaken.

Leuk filmpje ook van de MiniMag, alleen een beetje ver weg :rolleyes:

Heb iemand nog een BEc voor mij? De interne BEC van de EZrun is maar 1.5 ampere, en schakelt gewoon uit bij wild sturen.

Zo, ook weer terug van een druk weekje werkplekken van gebruikers verbouwen. ;) :pc: Elke dag op en neer over de A9/A5/A4/A13/A20 zuigt enorme apenballen. :yes: Elke dag een halve dag verklooit met bumperkleven bij 5km/u. :?

Goed geregeld. :thumbsup:

Heb iemand nog een BEc voor mij? De interne BEC van de EZrun is maar 1.5 ampere, en schakelt gewoon uit bij wild sturen.
Nope. :nooo:

dacht ik eindelijk een leuke auto gevonden te hebben, vindt mijn meissie het niks....:confused:

Chevrolet, El Camino auto te koop - AutoScout24

vrouwen...............:rolleyes:
Slechte smaak heeft je vrouwspersoon. :teacher: Mooie bak. :D

als ik help om het spul boven te brengen vind ik dat ik ook mijn deel mag opmaken..:teacher:
Heb je een eigen raffinaderij in de achtertuin dan? Op ruwe olie zal-ie verrekte lastig rijden en komt-ie zeker niet door de roetmeting bij de APK. :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back