Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, draadje weer even omhoog. Net terug van een feestje in Egmond-Binnen. Nu nog even programmeren aan de HEXcopter. Wordt inderdaad weer tijd voor beter weer. Kunnen we gaan vliegen.

Als denk ik dat het veld nu erg nat is. Zal dit weekend eens kijken of op het nieuwe veld de water afvoer al werkt. Volgens mij moeten die buizen nu toch wel water geven aan de slootkant.

Ik zeg: Edwin. Lekker draadje zo.

Was gezellig vandaag in het bouwlokaal :yes: Heerlijk lopen kleppen en lekker ontspannen... helemaal goed :thumbsup:

zo het was weer een latertje voor je phils was mijn vleugel al droog of is ie weggevlogen :D

Was helemaal droog :yes: We moesten het even aan de kant zetten omdat Edwin ook moest lijmen op de tafel.
--mits jij geen bezwaar hebt--

p.s. Wat was dat nou dinsdag... ik nog helemaal omkeren omdat ik dacht dat je pannen had?

Zo, draadje weer even omhoog. Net terug van een feestje in Egmond-Binnen. Nu nog even programmeren aan de HEXcopter. Wordt inderdaad weer tijd voor beter weer. Kunnen we gaan vliegen.

Als denk ik dat het veld nu erg nat is. Zal dit weekend eens kijken of op het nieuwe veld de water afvoer al werkt. Volgens mij moeten die buizen nu toch wel water geven aan de slootkant.

Ik zeg: Edwin. Lekker draadje zo.

ik ben benieuwd of we kunnen vliegen zaterdag:confused: kunnen we weer het luchtruim kiezen, het weer ziet er goed uit ,beetje wind en weinig regen voor zaterdag ;)

Was helemaal droog :yes: We moesten het even aan de kant zetten omdat Edwin ook moest lijmen op de tafel.
--mits jij geen bezwaar hebt--

p.s. Wat was dat nou dinsdag... ik nog helemaal omkeren omdat ik dacht dat je pannen had?
kreeg telefoon dan stop ik even (liever geen bon:( ) sorry maar je wist de weg toch wel ;) ik heb geen bezwaar als edwin even er bij moet

zender laden, accu laden , voorraad tank volgooien goedhumuur in de box doen, en nu maar hoopen dat het weer ons goed gezind is zaterdag:D

Gaat er iemand nog vliegen a.s. zaterdag? Vind het wel weer eens tijd worden en moet mijn easystar opnieuw uitlaten...

foto tijdens zijn laatste vlucht;
ezstarmod_small.png

Wel jammer, die tweedeling van een grote groep gezellige mensen. Ik heb zo goed als niks bij te dragen in dit draadje, ik ben zo goed als helemaal gestopt met vliegen, ik sim niet eens momenteel.

er is niks op tegen als je op 2 (of meer?) draadjes actief bent toch?
Maar inderdaad, dit draadje gaat over vliegen, dat dan weer wel..........
Wel jammer, die tweedeling van een grote groep gezellige mensen. Ik heb zo goed als niks bij te dragen in dit draadje, ik ben zo goed als helemaal gestopt met vliegen, ik sim niet eens momenteel.

dat vind ik eigenlijk ook , ik hou het verder ook bij het vliegers/rijders forum , 1 forum vind ik wel genoeg .
bovendien kan je bij ons draadje voor alles terecht .

dit was mijn laatste post hierzo

veel plezier met dit draadje allemaal ;)

toi toi :bye:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back