Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ski's maken gaat voor onder de rustler. Voor het geval het gaat sneeuwen![]()
Hallo, ik ook hier :wink:
zo het was weer een latertje voor je phils was mijn vleugel al droog of is ie weggevlogen![]()
Zo, draadje weer even omhoog. Net terug van een feestje in Egmond-Binnen. Nu nog even programmeren aan de HEXcopter. Wordt inderdaad weer tijd voor beter weer. Kunnen we gaan vliegen.
Als denk ik dat het veld nu erg nat is. Zal dit weekend eens kijken of op het nieuwe veld de water afvoer al werkt. Volgens mij moeten die buizen nu toch wel water geven aan de slootkant.
Ik zeg: Edwin. Lekker draadje zo.
kreeg telefoon dan stop ik even (liever geen bonWas helemaal droogWe moesten het even aan de kant zetten omdat Edwin ook moest lijmen op de tafel.
--mits jij geen bezwaar hebt--
p.s. Wat was dat nou dinsdag... ik nog helemaal omkeren omdat ik dacht dat je pannen had?
Gaat er iemand nog vliegen a.s. zaterdag? Vind het wel weer eens tijd worden en moet mijn easystar opnieuw uitlaten...
foto tijdens zijn laatste vlucht;
![]()
Wel jammer, die tweedeling van een grote groep gezellige mensen. Ik heb zo goed als niks bij te dragen in dit draadje, ik ben zo goed als helemaal gestopt met vliegen, ik sim niet eens momenteel.
Wel jammer, die tweedeling van een grote groep gezellige mensen. Ik heb zo goed als niks bij te dragen in dit draadje, ik ben zo goed als helemaal gestopt met vliegen, ik sim niet eens momenteel.