Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echte ragbak :cool:
Telefoontje nog iets opgeleverd?

ja , ik heb weer genoeg info gesnoven ;)

maar ik laat de zeer snelle kist staan , mede omdat je dan je brandstof /nitro /olie gehalte speciaal moet laten mengen voor dat 15cc motortje met 26.000 toeren :eek:

300kmpu vind ik iets teveel van het goede ;)

ik ben inmiddels bezig met iets veel mooiers :cool:

Jij kan de X264 MKV bestanden van 10 tot 20 gig pakken nu :mrgreen:
HD HD ten top :yes:

@Pieter : goeie film he :p

Jup, met die 100mb download snelheid is het nog binnen een kwartiertje binnen ook :yes:

Zojuist naar Cowboys & Aliens gekeken. Leuke film! Aanrader voor iedereen die van science fiction en westerns houd :)

Mogguh, met zijn alleen naar de Ikea?

Mogguh allemaal

nou nee niet gepland, of ze moeten een mooi steekwagentje hebben waar je een startkist, een Sky Hero III en de vleugel op kan vervoeren.
Ik zoek een oplossing zodat ik met 1x lopen alles kan meenemen van de auto naar het veld.
Maar ja dat wordt dan waarschijnlijk weer zo groot een bolderkar.

iemand suggesties ?

Ik heb nog steeds wel interesse in deze bakbrommer. En dan met zo'n grote afsluitbare aluminium box met hard deksel (bak kan op verzoek maximaal 60cm langer 8)). Alles er in, en op het veld mooi een grote knutseltafel op stahoogte. 8O Maar ja, zal wel niet het veld op mogen. :(

Mogguh allemaal

nou nee niet gepland, of ze moeten een mooi steekwagentje hebben waar je een startkist, een Sky Hero III en de vleugel op kan vervoeren.
Ik zoek een oplossing zodat ik met 1x lopen alles kan meenemen van de auto naar het veld.

iemand suggesties ?

Een golfkarretje met dakdragers ? :D

Mogguh allemaal

iemand suggesties ?

suggesties ? jazeker , de grote kisten eruit en lekker met kleine speed/pylonkistjes vliegen , kun je 3 vliegers in 1 keer meenemen .
rugtas vol met lipo''s en zender en lekker vliegen :p

Wil je het hier niet over werk hebben aub :mad:
En zeker niet in het weekend ;)

prima weertje om te arbeiten toch , gewoon ff je baas bellen dat je komt werken 8-O :p

ps ; mogge iedereen , lekker weertje om thuis te klooien of biosje te pakken.

Ik heb nog steeds wel interesse in deze bakbrommer. En dan met zo'n grote afsluitbare aluminium box met hard deksel (bak kan op verzoek maximaal 60cm langer 8)). Alles er in, en op het veld mooi een grote knutseltafel op stahoogte. 8O Maar ja, zal wel niet het veld op mogen. :(

Gaat dan zeker de uitvoering met dakje er boven worden, gas brander mee, en de PannenKoeken kraam is er ook meteen.... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back