^^ Lichamelijke aanwezigheid telt inderdaad niet mee ^^Hij vroeg niet hoelang je daar aanwezig was... hij vroeg hoelang jij daar gewerkt hebt8-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
^^ Lichamelijke aanwezigheid telt inderdaad niet mee ^^Hij vroeg niet hoelang je daar aanwezig was... hij vroeg hoelang jij daar gewerkt hebt8-O
^^ Lichamelijke aanwezigheid telt inderdaad niet mee ^^
Bastard Operator from Hell?In dat geval 666 dagen...
hehe fam dag achter de rug daggie amsterdam,met de trein ( na 27jaar) heen je de tandjes lopen daarna lekker eten bij een tappas bar daarna met de trein naar huis,
de trein van 19.18 op paron 7a komt de omroepster u trein staat op 4a dus iedereen rennen naar 4a we springen in de trein stopt deze op zaandam
(das normaal) daarna denderd deze gewoon door naar casticum en rijd koog , koog/zaandijk en wormerveer , en krommenie voorbij ,was het een intersitie
daar wordt je gek van moet je of 1 uur wachten of met de trein terug naar zaandam en 20minuten wachten voordat er een stoptrein komt naar krommenie maar nu eindelijk thuis 21.15 zo pot bier open trekken
![]()
mogge allemaal het zonnetje komt al op![]()
mogguh
*nog een keer op de kalender kijkt* 8ONog een keer dan.. ik overweeg (echt) om de moth van de hand te doen. Moet ruimte hebben op zolder voor nieuw project.![]()
*nog een keer op de kalender kijkt* 8O
*zucht* :lol:![]()
Rise and shine... :zon: :sleepy: :morning:
Hopla, lekker op tijd wakker. Vogeltjes fluiten alweer vrolijk. Even de eerste 5 dagen van het weekend doorbijten en dan is het weer 2 dagen druk doen.![]()
Ik heb hem juist met een plakbandje weer terug gehangen na het lezen van jouw bericht. En dan met name dat je een ander (kansloos) project begint.Haha, wel het papiertje van gister wegscheuren he van je kalender..![]()
Ik heb hem juist met een plakbandje weer terug gehangen na het lezen van jouw bericht. En dan met name dat je een ander (kansloos) project begint.![]()
![]()
Bastard Operator from Hell?
Check, echte klassiekertjes.Ah, de BOFH. Was volgens mij altijd de editie op The register
Trouwe lezer van de geweldige stukjes![]()