Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook naar mn werk voor de aanwezigheidspremie ....
Lekker nummer trouwens Phil, van de doobie brothers ...

hehe fam dag achter de rug daggie amsterdam,;) met de trein ( na 27jaar) heen je de tandjes lopen daarna lekker eten bij een tappas bar daarna met de trein naar huis,:D de trein van 19.18 op paron 7a komt de omroepster u trein staat op 4a dus iedereen rennen naar 4a we springen in de trein stopt deze op zaandam:yes: (das normaal) daarna denderd deze gewoon door naar casticum en rijd koog , koog/zaandijk en wormerveer , en krommenie voorbij ,was het een intersitie:oops: daar wordt je gek van moet je of 1 uur wachten of met de trein terug naar zaandam en 20minuten wachten voordat er een stoptrein komt naar krommenie maar nu eindelijk thuis 21.15 zo pot bier open trekken:worship:

jij ben ook nie slim als je in krommenie was had je gewoon aan de rem kunnen terkken en daarna het knopje indruken wat achter het glaasje zit das heel normaal dan had je gewoon kunnen uitstapen ik begrijp aleen niet waarom ze dat knopje achter het glas hebben geplaatst mischien voor de stof :confused:

Rise and shine... :zon: :sleepy: :morning:

Hopla, lekker op tijd wakker. Vogeltjes fluiten alweer vrolijk. Even de eerste 5 dagen van het weekend doorbijten en dan is het weer 2 dagen druk doen. ;)

Mogge allen, prachtige week om weer te werken.

Vandaag rustig aan doen, morgen rustig aan doen, woensdag training geven, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag vrij!

Rise and shine... :zon: :sleepy: :morning:

Hopla, lekker op tijd wakker. Vogeltjes fluiten alweer vrolijk. Even de eerste 5 dagen van het weekend doorbijten en dan is het weer 2 dagen druk doen. ;)

weekend was best druk , dus het druk doen is klaar , nu een weekje rustig doen :p
om te beginnen ga ik de hobby ruimtes ontstoffen en weer wat zooi weggooien , funjet ontleed en ligt al braaf in de kliko ,daarvoor in de plaats komt waarschijnlijk een liporacer , zo'n stingerachtige lekker op electro , dus geen geklooi met afstellen en geen herrie :p en mits je niet crashed blijft hij ook netjes tov piepschuim .

de rest v/d week lijstje met things to do afwerken , dus ik blijf wel bezig ;)

mogge en de groetjes

Ik heb hem juist met een plakbandje weer terug gehangen na het lezen van jouw bericht. En dan met name dat je een ander (kansloos) project begint. ;) :hammer:

plaag die niet man niet zo :)

hij vind de gedachte om iets anders te kopen gewoon een kick , en als dat gekocht is gaat hij weer een nieuwe kick zoeken ,en vliegt ondertussen het hele jaar met een easystar ;)

Tja.. ik loop nu al ruim een jaar met de gedachte om een stermotor te kopen. Dus ik denk niet dat ik die snel weer van de hand doe :nooo:

Alleen het soort toestel waar de motor in moet. What to do, what to do?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back