Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
@P51K3: Dat wordt een pc bij de tv. Mijn ervaring met ingebouwde bittorrent clients is dat ze allemaal teleurstellend zijn. Ik heb zo'n HP N36L Microserver met VMware. Draait een Small Business Server 2011 en een Windows 2008 R2 terminal server op. Op de SBS staat ook uTorrent. Die hebben een cliënt voor op de telefoon (Android) zodat ik onderweg de nodige dingen kan starten of de status kan zien. Streamen doe ik via bedraad gigabit ook via de PS3, hiervoor heb ik of SBS server een encoder draaien (PS3 Server). De pc naast de tv was te omslachtig en staat nu bij dochterlief op de kamer.

wat een k.. land de hele dag niet kunnen vliegen ivm harde wind, en laat ik de honden uit wat denk je is het wind stil@#$%^&*( nu even tot 10 tellen, en morgen heb IK een fam dag

Vanmiddag de motor gefixed. 1 bobine overleden.
3 nieuwe bougies en hij heeft nog nooit zo mooi gelopen.
Met voldaan gevoel gewerkt. Hopelijk straks rustig slapen.
Veel lawaai uit de buurt vanavond...

Mogguh allemaal :-)

zo, jij bent vroeg :D

mooi dagje , windstil en het zonnentje erbij 8-O, dat had ik niet verwacht ;)

wat een k.. land de hele dag niet kunnen vliegen ivm harde wind, en laat ik de honden uit wat denk je is het wind stil@#$%^&*( nu even tot 10 tellen, en morgen heb IK een fam dag

heb je niet goed geregeld , gisteren had je gezinsdag moeten houden ,vandaag mooi vliegweer ;)

Ga morgen overigens in Vathorst vliegen. Stukkie dichterbij voor mij.

zeker een 1 april grap , je gaat toch niet bij die vathorsters vliegen ? ;)

nu nog ff wakker worden met een bakkie espresso uit mijn nieuwe bling bling espressomaschientje :morning: ,en straks lekker vliegeren :p

ben benieuwd naar de xtra , bijkomend voordeel is dat ik niet hoef te slepen met een starterkist , best wel makkelijk een benzine kist .

Ik kom straks ook ff op het veld kijken met de kids.

Helaas is de Dazzler nog niet vliegbaar. UBEC is onderweg, die hoop ik dinsdag binnen te hebben :yes: Zal op zijn vroegst donderdagavond worden voor ik ermee kan knallen :banana:

Tot straks auf das feld

Ik kom straks ook ff op het veld kijken met de kids.

Helaas is de Dazzler nog niet vliegbaar. UBEC is onderweg, die hoop ik dinsdag binnen te hebben :yes: Zal op zijn vroegst donderdagavond worden voor ik ermee kan knallen :banana:

Tot straks auf das feld

gezelli , tot straks .

neem je je funjet toch mee ? :p

Moguh allemaal,

Ja kijk dit is beter weer. Eerst ff vissen met Bryan en om 12:00 naar het veld. Kan niet te lang vliegen vandaag, want ik heb ook nog een familie etentje om 17:00. Lekker eten bij Loetje in Amstelveen.

Eerst maar even een ontbijtje maken. laterrrrrrrrrrrrrrrrrr............. :D

Straks eerst gezellig ontbijten ter gelegenheid van 12 jaar huwelijk en 22 jaar samen hokken. Pretty oldskool maar de datum past ons wel (was redelijk onbewust maar toeval bestaat niet). 22 jaar geleden was het overdag 25 graden buiten, stukken beter dan nu. :yes:

22 jaar geleden was het overdag 25 graden buiten, stukken beter dan nu. :yes:

En da's geen 1 april grap :nooo: Was idd een heel lekker weertje
Het weer van zondag 1 april 1990 - Weerverleden.nl

Gefeliciteerd Sleur :p

535287_314914681905197_100001600035759_842240_151484364_n.jpg

Straks eerst gezellig ontbijten ter gelegenheid van 12 jaar huwelijk en 22 jaar samen hokken. Pretty oldskool maar de datum past ons wel (was redelijk onbewust maar toeval bestaat niet). 22 jaar geleden was het overdag 25 graden buiten, stukken beter dan nu. :yes:
felici en tot straks ;)

Motor opgeblazen :p :oops:

tja funjets :( , koop een dogfighter , veel leuker en blijft wel heel ;)

Moguh allemaal,

Ja kijk dit is beter weer. Eerst ff vissen met Bryan en om 12:00 naar het veld. Kan niet te lang vliegen vandaag, want ik heb ook nog een familie etentje om 17:00. Lekker eten bij Loetje in Amstelveen.

Eerst maar even een ontbijtje maken. laterrrrrrrrrrrrrrrrrr............. :D

loetje amstelveel rulez , heerlijk bikken daar .
ik zet mijn auto altijd aan de andere kant v/d amstel , vrij parkeren , scheelt weer 8 eurootjes , en het is geen straf om daar een klein stukje te lopen ;)

sleur gefeliciteerd met t zolang met elkaar uithouden dag
als je je naam maar geen eer aandoet hahahaha

felici en tot straks ;)

tja funjets :( , koop een dogfighter , veel leuker en blijft wel heel ;)

loetje amstelveel rulez , heerlijk bikken daar .
ik zet mijn auto altijd aan de andere kant v/d amstel , vrij parkeren , scheelt weer 8 eurootjes , en het is geen straf om daar een klein stukje te lopen ;)
Sleur gefelicidinges.
Loetje zit in oudekerk a/d amstel en inderdaad je kan daar heel goed kane.

Sleur gefelicidinges.
Loetje zit in oudekerk a/d amstel en inderdaad je kan daar heel goed kane.

officieel zit hij in amstelveen , ligt net op de grens , aan de overkant v/d amstel ligt ouderkerk .

ik skilder daar veel aan die monumentale pandjes , vandaar ;)

kom straks ff lekker vliegen zou ik zeggen !

sleur gefeliciteerd met t zolang met elkaar uithouden dag
als je je naam maar geen eer aandoet hahahaha
Ach, het was een formaliteit vanwege de hypotheek. Toen moest dat nog, een paar jaar later niet meer. Het heeft niet echt toegevoegde waarde. :nooo: Ik heb er verder ook weinig mee (en vrouwlief evenmin).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back