Vliegers omgeving IJmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jippie, weekend!!!! :banana: :banana: :banana:

hier nog 1 , maar dan wel een lang weekend van een dag of 5 :p
ff klaar met das gewerk , hard gewerkt de laatste tijd , tijd voor leuke dingen en de tijd hebben om wat uit te geven !! ;)

zodirekt even eten, en dan om een uur of 18:00/ 18:30 naar het veld.

veel plezier , ik ga het niet trekken , zaterdag gezinsdag , zondag pas weer vliegen .
of het moet morgen in de namiddag gezellig druk worden .

we zien het wel .

Ziezo, net de Mini Swift ge-maidend. Vliegt leuk kan ik zeggen. Iets veel (te veel!!) wind voor, maar hij deed het aardig. Ben benieuwd met de zomer avond :)

Thuis gekomen, 10 min later Ding dong Hong Kong!. Torretje gebracht (Turnigy D3536 910Kv) 40amp roggelaar en een apc (imitatie) prop.
Vanavond bouwen, morgen misschien de Fun Cub maidenen...

Nu eerst een aflevering van the game of thrones kijken.. tjuus!

Ziezo, net de Mini Swift ge-maidend. Vliegt leuk kan ik zeggen. Iets veel (te veel!!) wind voor, maar hij deed het aardig. Ben benieuwd met de zomer avond :)

Thuis gekomen, 10 min later Ding dong Hong Kong!. Torretje gebracht (Turnigy D3536 910Kv) 40amp roggelaar en een apc (imitatie) prop.
Vanavond bouwen, morgen misschien de Fun Cub maidenen...

Nu eerst een aflevering van the game of thrones kijken.. tjuus!

goed bezig !

kom je zondag ook ff fladderen op das velt ? gezellig ;)

morgen lekker aan de xtra werken , kan ik hem eindelijk eens vliegklaar maken , hopelijk kan hij dan zondag los . :p

Lekker simpel hè, dat Lego.

1332845485.jpg

Hopla, als kersverse manager moet je natuurlijk een personeelsplan hebben ook op de toekomst voorbereid te zijn. Na veel puzzelen is het plan klaar. ;) Zal bij veel van jullie niet anders zijn. :?

1332602480.jpg

Pff, brommer wil niet starten. Nieuwe accu, verse benzine, maar geen klap. Straks de 3 bougies er maar eens uit en zien of ie wil vonken. Onhandig, moet de tank van de motor af.

Heb ie al eerder gehad na lang stilstaan.

@ phils

volgende x wel zwaaien he als je stopt

zo nu eff lekker simmen
iemand nog tips om het beter en sneller onder de knie te krijgen?

zo nu eff lekker simmen
iemand nog tips om het beter en sneller onder de knie te krijgen?
Voet op een krukje plaatsen zodat je been hoger komt en je makkelijker onder je knie kunt komen? :mrgreen:

Nee, gewoon lekker rustig aan beginnen en tot vervelens toe starten, landen en de nodige dingen oefenen. :yes:

hahaha oke heeren bedankt voor de supper nuttige tips hier kan ik echt wat mee nu zal je zien dat het van het weekent een heel stuk beter gaat :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back