Om vleugels in te dekken gebruik ik 24 uurs epoxy. Nu wil ik eens weten of er iemand is die ervaring heeft met andere lijm soorten. Ik hoor ook wel een van witte hout-lijm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alleen aanbrengen op het hout en bijna alles wegschrapen met een oude credit-card of giro-pas. Oven-bakpapier overmaat knippen om tussen hout en schuim te leggen, dan de zaak passen en als alles goed op zijn plaats zit, het papier er langzaam tussenuit trekken en het hout aandrukken. Uiteindelijk je vleugel tussen de 'cradles' met daarop een plaat MDF en daarop een paar stenen of zo.cody zei:We hebben pas een clubproject gedaan ( Zagi's) onder begeleiding van Theo Coenen en hebben daarvoor het polystyreen gelijmt met PU-constructielijm, je kon daarbij goed zien dat de lijm tussen de bolletjes dringt. Voor een ander model wil ik deze lijm gebruiken om de gesneden vleugels met balsa in te dekken. Alleen zoek ik nog een handige manier om niet teveel lijm te gebruiken.