vleugel profielen voor airfoil software

• Topicstarter Topicstarter anthony
  • Startdatum Startdatum
A

anthony

Guest
Ik heb op men pc een programma staan om frofielen te bewerken het heet profile, maar in het programma zitten standaard geen profielen dus zoek ik een website waar die te downlaoden zijn .

Alvast bedankt voor de link naar die websites waar er profielen op staan, maar kan ik dan deze gebruiken in het programma "profile" om die dan te bewerken, want ik ben niet zo handig met die computer achtige dingen. Ik heb ook het programma profili en daar heb ik wel profielen bij maar daar kan je bv geen uitsparingen tekenen en de aanvalsboord enz...

als je wel profili heb moet je die natuurlijk gebruiken, wel zo makkelijk!
kweenie wat je met "aanvalsboord" bedoelt, maar volgens mij kan je met profili wel zo'n beetje alles erin vogelen wat een modelbouwer kan wensen.

Met profili kun je ook uitsparingen tekenen, met heel veel verschillende vormen en maten.
Wat je met aanvalsboord bedoel weet ik niet. Dat je geen uitsparingen kunt tekenen met profili kan er ook mee te maken hebben dat je geen geregistreerde versie van het programma hebt.
Groeten Maarten.

heeft iedereen dan een geregistreerde versie van profili?(kan me moeilijk voorstellen dat jullie allemaal 10eur naar italie hebbe gestuurd :s )
ik kan namelijk geen profiel uitprinten omdat ik geen geregistreerde versie heb.. :cry:

lespinoy zei:
heeft iedereen dan een geregistreerde versie van profili?(kan me moeilijk voorstellen dat jullie allemaal 10eur naar italie hebbe gestuurd :s )
ik kan namelijk geen profiel uitprinten omdat ik geen geregistreerde versie heb.. :cry:

idd ik heb een geregistreerde versie, en ik denk velen met mij omdat het een perfect programma is voor het ontwerpen van je vleugels en de bijbehorende profielen.

De uitsparingen die profili tekent zijn trouwens niet foutloos....voor het printen, op hout plakken, en zelf uitsnijden/zagen prima, maar voor cnc doeleinden :nooo:

Back