Vintage glider Group Treffen Zondag 2 juni, Ginkelse Heide / Ede

Ik heb voor het treffen nog een zitplek, en laadruimte over in mijn auto.
Dus wanneer er liefhebbers zijn die ergens in de buurt van de route Groesbeek - Ede zitten, die kunnen meerijden....

Ik heb een parkeerpas...:D

afmelding

Helaas moet ik me afmelden voordeze speciale editie van de VGG.

Op dit moment is een week Griekenland met mijn vrouw ff belangrijker:D.

Ik maak dus plaats voor een reserve bij deze.

Allemaal mooi weer en veel plezier toegewenst.

groet

Terence

Hallo mede VGG-ers.

Nu de volgende VGG wel heel dicht bij komt begint het bij sommige mensen te kriebelen lijkt het wel.
Zo ook bij een mede clublid van mij die al een aantal keren mee geweest is naar vorige treffens. Hij heeft nu een Ridge Runt (wel vintage) maar is besmet geraakt door de echte grotere oudjes. Ik weet dat ik deze oproep ook in ''Gevraagd'' kan zetten maar nu heb ik meteen de juiste doelgroep te pakken.

Wie heeft er voor een serieuze piloot nog een Vintage kist liggen. Hij zit aan iets rond de 3-4 mtr te denken zoals een Discus, Cirrus, Nimbus enz...
Mag een beetje werk aanzitten en als de prijs redelijk is dan komt hij goed terecht.

Alvast bedankt en tot zondag !!

Groeten,

Paul.

Dat gaven ze vorige week ook voor vandaag....het kan nog alle kanten op.
Zaterdag 12.00u nemen we een beslissing en lees je hier of het feestje door gaat. Dus dat duurt nog even.

tis wel te hopen dat het door gaat had namelijk het plan opgepakt ook te komen kijken
maar inderdaad moet wel het weer mee werken

Is Windfinder betrouwbaar of niet.. we gaan het meemaken: het ziet er nu wel weer goed uit.

VGT-ede.png

De weersvoorspelling wordt met de dag beter:D

Ik heb er ook zin aan!Na Marknesse als kijker ,nu ook als vlieger.
Na een super maiden flight ,ben ik er klaar voor!

P.s Arjan is er selfservice of is er wat geregeld voor de lunch?

Groet Martijn

P.s Arjan is er selfservice of is er wat geregeld voor de lunch?
Wat dat betreft is het net iets anders dan Marknesse :-)
We hebben de hei en een grasveld, verder is er helemaal niets. Geen sanitaire voorzieningen, geen stroom, geen mogelijkheden om te schuilen, geen catering...... Je zult dus geheel self-supporting moeten zijn.
Daar staat dan wel een fantastische vliegomgeving tegenover :cool:

Dan nemen we de bammetjes zelf mee.

De vliegomgeving is inderdaad fantastisch,hoe is het met het veld?

Gaat helemaal goed komen zondag!

oftewel wie auto accus heeft; meenemen .drinken meenemen eten ook. en een toiletrol aangezien de schapen iedere keer weglopen en de hei niet echt je van het is om je af te vegen :D .

Back