Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
100% de Elf.Ik vroeg me af wat een betere keus zou zijn voor een beginnende slingeraar... een full size of een mini. Heb hier zelf nog geen vast idee over maar het lijkt me logisch dat een mini wat voordeliger is. Misschien ook even laten afhangen van het aanbod. De Elf lijkt me idd een fijn licht kistje! Lees ook goede berichten over de Dream-flight Libelle, iemand ervaring?
Heb wel interesse, ken alleen dit type niet... heb je de maten en evt. een foto? 2-of 3-asser?Ik heb nog een tantalus liggen ter overname, heeft een paar reparaties gehad maar is allemaal goed gerepareerd. Mocht er interesse in zijn stuur maar een pb!
Heb 'm inmiddels gegoogled... mooie kist, lijkt me een fullsize, klopt dat? Had je een prijs in gedachten?Heb wel interesse, ken alleen dit type niet... heb je de maten en evt. een foto? 2-of 3-asser?
Groet van René
Tantalus= bij uitstek de Nederlandse DLG om mee te beginnen, verder te gaan en heel veel plezier mee te hebben. Doorgaans heel betaalbaar. De meeste zijn rudderless , dwz. hoogte roer en ailerons, maar een extra servo erbij voor een rudder is zo gemaakt.Heb 'm inmiddels gegoogled... mooie kist, lijkt me een fullsize, klopt dat? Had je een prijs in gedachten?
Hoi Martijn, ben nog niet zo bekend met fora en hoop dat ik je zo bereik.. Heb zeker interesse in je Snipe, het zag er vliegend prachtig uit. Verkoop je evt. met servo's? Had je een prijs in gedachten? Groet van René.Hoi René, leuk je ook hier tegen te komen. Ik heb mezelf afgelopen zomer opnieuw leren vliegen met een Elf en dat beviel me erg goed. Ik kan me voorstellen dat je ook met iets groters/complexers kunt beginnen (lees 1.5m) als je alweer enige ervaring hebt met zwevers maar let op, het terrein waar je vliegt is ook niet zo groot. Een ander voordeel van de Elf vond ik dat hij zo weinig weegt dat hij nauwelijks kapot kan en dat werpen niet heel kritisch is. Het is wel zo dat 1m wat gevoeliger is voor turbulentie en ook lift aanwijst waar je maar weinig mee kunt. Ik houd erg van dat wendbare maar dat is voor iedereen anders.