Vijsje draait niet vast

Die ronde dingen zijn kogellagers, die zitten al in de huidige stuurblok, die kan je er zo uitwippen en overzetten

Hallo,
Heb me er vandaag aan gewaagd om het stuk te veranderen alles ging goed tot ik zag dat er in het oude stuk nog een onderdeel zat dat in het nieuwe niet inzit.(dat is precies niet enkel een ring maar een heel stuk)
Ik heb het geprobeerd om dat eruit te halen maar dat zit muurvast.
Kan ik dat dan ook apart bestellen? En wat is dat dan juist.

Bijlagen

• 9B316286-D62B-4681-B6C7-F2818F99C2B9.jpeg
    9B316286-D62B-4681-B6C7-F2818F99C2B9.jpeg
    117,5 KB · Weergaven: 165
Die moet zoals op de foto er aan deze kant eruit, vanaf de andere kant moet je die zo eruit kunnen duwen.

Die moet zoals op de foto er aan deze kant eruit, vanaf de andere kant moet je die zo eruit kunnen duwen.
dus het moet er gewoon helemaal uit kunnen? Van bovenaf duwen zal straks nog eens proberen dan.
Ik was bang om het kapot te duwen maar dat is ijzer zeker dus dat zal niet zo snel stuk gaan denk ik dan

Heb nog een foto van de binnenkant erbij gezet Ik krijg dat daar echt niet uit hoor heb er al op geklopt en al vanalles geprobeerd zit muurvast gggggrrrrr en nu?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    363,9 KB · Weergaven: 138
Het buitenste ringetje is gelukt maar dat binnenste krijg ik er echt niet uit hoor

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    248,6 KB · Weergaven: 126
als de stuurblok toch kapot is, desnoods ervan afsnijden? Makkelijke gezegd dan gedaan. WAt WD40 erin kan ook helpen. Zit vaak wat zand in en rond of zo

Back