Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goh zo'n dingen zijn vast leuk om te hebben uit nostalgische overwegingen maar om er een romp op te gaan zetten Bert? Hopelijk dan toch met betere elektronica erin? Zou zonde zijn je romp zo kapot te gaan vliegen.
Snap wel wat je bedoelt, heb eigenlijk spijt dat ik men allereerste heli ooit verkocht heb. Zou hier leuk op de plank staan![]()
Leuk, weer eens wat anders, wat is het voor model?Ondertussen hier de nitro buggy binnen maar da's offtopicMoet alleen nog wachten op de starterset..
, maar en ergernis als ik naar een parkeerplaats ging om er mee te rijden en die motor niet wou startenMet sleutelen aan brommers had ik wel wat tweetakt ervaring maar dat kleine ding aan de praat houden viel niet altijd mee; vermoed dat hoe kleiner de motor hoe lastiger dat is
y nobody buy my 250?ben al flink gezakt met de prijs xD
dat hij zichzelf letterlijk met een paar salto's lanceerde, en een meter verder neerkwam.
Ook de reden dat ik mijn 250 niet verkoop trouwens.
krijg er in verhouding geen bal voor terug, dan houdt ik hem liever op de plank staan.