Die os?
Bij mij komt er ff geen uitbreiding in de hangar..
Of het moet overmacht zijn
Ik had 2 mankerende elementen...
De ene was de 600, die vliegt nu weer mooi. Plaatsing van de vbar sensor naar de achterkant blijkt een goede zet te zijn geweest.
Hij vloog in 1 keer netjes, zonder alle kanten op te willen.
Wat ook grappig is, is dat de 600 e staartsectie een heel andere hevelverhouding heeft aan de achterkant..
Op mijn heli, kon de servo de uiteinden van de volle slag net halen..
Was toch verplicht het balletje 1 gat naar buiten te zetten op de servo, de linkjes liepen aan op het hoofdtandwiel. Weinig zin om te zien dat dat linkje verdwijnt... ;-)
Fourstar(vliegtuig) bleef aan het etteren.
constant uitlaat los. Uitlaat na een keer of wat met een beugel aan het landingsgestel geschroeft.
Begon echt lekker te vliegen, en na een lucht of wat begon hij toch weer 'open' te klinken.
Geland, complete beugel afgebroken, en wat onderdelen van de uitlaat kwijt.
Dus, uitlaat was ik zat. Had ff niks anders, dus een os powerbox (dievan een os 46 ax) er op gezet. Maar 46 is niet hetzelfde als 57...
Toch liep het motortje er wel leuk op. Gevlogen, ging allemaal mooi.
Geland. Viel me iets op. Blijkt het schot waar het landingsgestel op vast zit, compleet uitgebroken.
Plakte nog op de folie. Ik was blij dat ik hem zachtjes neer kon zetten dit keer.
Dus weer gefixt.
Nu moet het goed zijn

heb nu een 10 cc uitlaat in bestelling staan. In theorie zou die wel zo moeten passen op de romp...
tot die binnen is, doet de powerbox het best goed eigenlijk. Boven mijn verwachting iig
Kan weer een seizoen vooruit. Maar ff geen nieuwe.
Als er een nieuwe komt, heb je wel grote kans dat het die nx 4 wordt.
Wel op nitro dan, die 10 cc is echt te duur voor wat je krijgt.
Ik maak af en toe wel eens een kostenschatting van mn verlanglijstje ;-)
Enigste waar misschien nog iets mee gebeurt, is de ultimate. Dan zou nog wel eens een vonkendoos kunnen krijgen.
Eens zien wat er zoal langs komt