Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ik was ook altijd van : T mot rokuhh , stinkuhh, en herrie makuhh!!
Maar nu ik de power van een electro geproefd heb , is t hek van de dam , of t schaap eroverheen of wat t ook alweer was ?

Neuh.... ik rij per slot van rekening ook al 20 jaar op een ouwe Duc, die met zijn 750 cc en 70 pk-tjes nog steeds iedere keer mijn hart sneller doet kloppen.... niet van de adrenaline, wel van "het pure motorgevoel"....

Heb ik met heli's ook, dus....

Groet, Bert

Gaat lekker bij Hobbyking, Zondag 2 accu`s besteld voor mijn HK 450, en heb ze nu al in handen :D
Zolang je het in het EU warehouse besteld en het op voorraad is gaat het vrij vlot inderdaad, vanuit China duurt het wat langer.

Blijft jammer dat veel zaken in de EU niet voorradig zijn...

Als ze in het europese warehouse op voorraad liggen, kan dat....

Soms is het inderdaad verrassend....

Mijn FrSky setjes deden er wat langer over (11 kalenderdagen plus een extra betaling), maar dat vind ik nog steeds alleszins acceptabel....

Groet, Bert

Valt mee.

Fusuno kap, vrijdag avond besteld in amerika, maandag morgen in huis .. :-)

Je kunt natuurlijk niet verwachten dat overal alles op voorraad is. Zoveel mensen zoveel wensen.

Al vind ik sommige webshops in NL wel heel triest. Verkopen gerenomeerde merken en parts maar hebben soms echt niks op voorraad.

was op zoek naar 6 accu's voor mn mcpx bl.
mijn eerste setje is naar de filistijnen.
Ook allemaal tegelijk.. ze waren iig wel consequent :mrgreen:

in nederland kwam ik ze niet tegen in die aantallen... en dan kom je vrij vlot over de grens uit.
dus OF die hollanders zijn niet zo goed met hun waren op het internet aan te prijzen
OF wij hollanders hebben geen fluit op voorraad...

....

Al vind ik sommige webshops in NL wel heel triest. Verkopen gerenomeerde merken en parts maar hebben soms echt niks op voorraad.
Of ze geven aan dat iets op voorraad is en nadat je bestelt hebt sturen ze vrolijk een mail dat dit toch niet het geval blijkt te zijn.

Afgelopen week nog gehad met 2 transmitter cases, bij die winkel besteld omdat dat de enige was waar ze "ruim op voorraad" stonden, maar ze moesten toch nog besteld worden.

Ach ja....ik had met mijn F550 frame ( op voorraad) ik zoiets...mooi slogan op de site :voor 6 uur besteld..morgen in huis....ja ja 5 dagen later in huis dus :-)

De T Rex 250 DFC plus BnF en wat weet ik nog,
is weer terug,
BnF gaat niet met Spectrum (behalve je hebt een Satelliet),
de bindproces is een drama, da moet de halve heli uit elkaar,
en als dan niet alle servos werken, is het eeeinde oefenningggg. !!

Groet
Uwe

(show gaat toch verder met 700er (Logo))

Kijk eens....

Brutus is in een klap de 20ste eeuw in komen rollen....

full

nog acht eigen machines en vijf andere lesheli's te gaan....

Groet, Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh, zeker... op zich is dat een makkie....

Moet een aantal dingetjes nog aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld die kleine Star Ranger met zijn digitale servo's, die trekt véééél te veel stroom, dus die moet OF analoge servo's, OF een veel zwaardere ontvangervoeding krijgen. Zal het eerste zijn als ik ze nog heb liggen, zo niet het tweede want een stevige accu is goedkoper dan drie servo's.

Verder moet ik nog wat dingetjes uitzoeken over optimale antenneplaatsing, want het mechaniek van de grote BO-105 is écht GROOT, en ik ben bang dat verkeerde plaatsing van de antennes tot ontvangstproblemen kan leiden....

Maar het plaatsen van de modules etc is een eitje.... Heb mijn pult wat moeten verbouwen, en de zend-antenne zit in de pult i.p.v. in de zender, maar ach....

full

Groet, Bert

Laatst bewerkt door een moderator:
het probleem met Blade 500 X heb ik gevonden,
staat in mijn draadje 500 X,
maar een oplossing heb ik niet,
misschien Horizon Hobby ..??

zo, mezelf lid gemaakt van de vliegclub en gelijk maar afspraak gemaakt om op 7 juni te oefenen / examen te doen voor de brevet figuren.

Back