Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond nog even aan het prutsen geweest met de instellingen van beide Logo's. Ik heb het nu voor elkaar dat ik voor beide heli's hetzelfde model op de zender kan gebruiken. En dan komen alle instellingen perfect overeen. Het verbaast mij enorm dat dit mogelijk is.
Gains weet ik niet uit mijn hoofd. Ik zal eens kijken waar ik alles op ingesteld heb. De gain van de staart staat bij idle 2 op 88% in de Vbar.Met welke gains vlieg je..
eenheidsworst.. Denk dat dat nog wel meevalt..
een 700 reageert toch wel heel erg anders dan een 250.
Als ik zo`n Bo 105 als Bert zou hebben, had ik er gisteren nog een V-stabi ingebouwd. Waarom ? omdat je dan genieten van het prachtige vliegbeeld zonder met geknepen billen te staan.
Het is meer dat de zender meestal niet veel hoeft te (kunnen) doen in het geval van fbl/estab. Ik vermoed dat de instellingen voor mijn: 450, 500 en 600 formaat met msh brain weinig verschillen. De basis is allemaal 90 graden swash, zelfde pitch/throttle curves(governor functie van de estab maakt daar een x toerental van), endpoints wellicht idem. De gain voor de staart is verschillend per model en toerental maar ook die zou je op de estab kunnen instellen, dat verschilt per merk/type. Swashmix, subtrim etc, moet ik allemaal in op die msh brain configureren.Als je alle heli's met één zender kunt vliegen, is dat dan niet een klein beetje een bewijs dat zo'n E-stab van alle heli's min of meer "eenheidsworst" maakt?
[..]
En ik ben er nog steeds gek op.... dus dat zal per persoon verschillen ;-)net zoals je simmen snel zat bent.