Vervanger: Dagelijks heli beslommeringen..

Ja, dat punt :( Maar dat laat ik even rusten en laat iedereen in zijn waarde. Hoop dat ze dat bij mij ook doen :p

Golden Wings Part 1.avi - YouTube

Kijk op 36:51 en verbaas je: een 10 cc brandstof heli, vanuit de hand gestart, en dat op een vliegshow....

Als daar destijds niks van gezegd werd, moet men nu niet zeuren over het beetpakken van een hekrotortje....

Groet, Bert

Wel grappig dat de filmpjes eigenlijk hetzelfde blijven :mrgreen:

Alleen de heli's vliegen alleen een heel stuk beter
En toendertijd had men minder schuimpies

Gisteren zijn de eerste onderdelen binnen gekomen voor mijn nieuwe project :cool: Nu alleen nog even wachten op de heli zelf haha.

full

4 x Gens Ace 6S/5000mAh/45C
3 x Futaba BLS255HV
1 x Futaba BLS256HV
1 x Gryphon QUASAR Hyperion BEC

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk iets van een Logo exxtreem700??
Helemaal goed ;)
Ik had nog een heleboel overuren staan en die zijn uitbetaald en ik heb twee heli's verkocht. En daardoor kon ik mijzelf een Logo 700 cadeau doen :cool: Was wel even schrikken bij het geld overmaken maar dat ben ik hopelijk snel weer vergeten. Van de kwaliteit kan ik nog een hele lange tijd genieten.

Ik ben erg benieuwd.

Helemaal goed ;)
Ik had nog een heleboel overuren staan en die zijn uitbetaald en ik heb twee heli's verkocht. En daardoor kon ik mijzelf een Logo 700 cadeau doen :cool: Was wel even schrikken bij het geld overmaken maar dat ben ik hopelijk snel weer vergeten. Van de kwaliteit kan ik nog een hele lange tijd genieten.

Ik ben erg benieuwd.

Kosten wel wat die xx700 maar dan heb je ook wat
ik heb ze verschillende keren mogen zien vliegen en wat een power
ik vind ze iets mooier als de 800

Ben benieuwd wat jij er van vind
en ja elke hobby heeft nu eenmaal zijn prijs;)

S6 met bouwen straks

Greetz,
Jeroen

Gefeliciteerd joop met je nieuwe aanwinst! Dat is geen kattepis !

Ik heb onderdelen binnen om mijn 450 weer vliegend te maken :)
Nu nog mooi weer ..

Was wel even schrikken bij het geld overmaken maar dat ben ik hopelijk snel weer vergeten.

Zo.... Even een kleine reminder :rolling:

Zonder dollen; bad ass aanwinst kerel!

@ Jeroen: al post gehad? ;)

Vanavond leuke indoormeeting in Hengelo. Neem de 250 mee en lekker bijkletsen met (oude) bekenden. :)

Het eerste wat mij in gedachten komt is: met de heli niet zoveel (tot aan de crash).... maar zo te zien sprong de ontvanger om de haverklap in de failsafe, dus óf er was iets met de zender aan de hand, óf de zender maakte gebruik van een sterk verouderd protocol en er was veel achtergrond "lawaai" (als het 2.4 gieg was tenminste).

Maar eerlijk gezegd gok ik maar wat....

Groet, Bert

Zo te zien had ie geen failsafe op z'n gas ingesteld :)

Heli lijkt mechanisch inderdaad in orde. Zal wel wat in de verbinding tussen zender en ontvanger zijn geweest. Leuke vid in ieder geval.

Zo.... Even een kleine reminder :rolling:

Zonder dollen; bad ass aanwinst kerel!

@ Jeroen: al post gehad? ;)

Vanavond leuke indoormeeting in Hengelo. Neem de 250 mee en lekker bijkletsen met (oude) bekenden. :)

Yep

De mail main is net geweest en heb je post ontvangen Many Thanks

Ook de 2 "vermiste" server voedingen zijn binnen
DHL zou ze eerst terug sturen naar afzender omdat er 1 cijfer van de postcode verkeerd stond maar zijn toch aan gekomen??
op tracktrace van DHL staat vermeld retour afzender maar toch bij mij afgeleverd,kan ik de voedingen omgaan bouwen

greetz

Jeroen

Back