H
hoogvlieger
Guest
@Jonkje: mooie Piper!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Betrapte mezelf er vandaag weer eens op dat ik na een tankje met de 700 te hebben gevlogen de heli geland had en dacht.... Boring! Snap nog steeds niet waarom ik geen lol en uitdaging meer heb in het helivliegenVolgas laag over het veld, stallturns etc. Maar geen 3D, daar heb ik niks mee..
niemand die weet of t werkt wat ik zei een paar posts terug?![]()
ja oke maar op een 3gx zit dus geen antenne he en op een normale ontvanger zonder satelieten dus wel. eigenlijk heb ik nu maar een een ontvanger, maar als jij zegt dat daavan de range 800m is dan is een 2e satelietje overbodig idd.Horizon Hobby adviseert bij heli's groter dan 450 satellieten te gebruiken. Is ook logisch want je zal vaak hoger en verder vliegen. De Blade 450 bijvoorbeeld gebruikt zelfs een parkflyer ontvanger van spektrum en ik heb nog nooit gehoord dat die massaal uit de lucht vallen.. De range van parkflyer ontvangers is 500 meter. Gewone ontvangers 800 meter. Als je een trex 250 800 meter ver kunt laten vliegen ben je in mijn ogen een natuurtalent met zeer goede ogen.
ik vind dat je de heli een PAK beter ziet als het mooi helder is in de lucht. Zal wel door de lichtreflectie van de sneeuw komen.
Hier in het noorden nul komma nul sneeuw...![]()