Vermeld hier je Depron leverancier...

Dat flitetest materiaal zit papier op.
Dat beschadigt minder snel maar is veel zwaarder en voor zo ver ik weet alleen in Amerika te koop en verzenden is veel te duur.
wat-dollar-tree-foam
De schuim platen die hier wel tekoop zijn werken prima maar je moet er iets anders mee om gaan. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat flitetest materiaal zit papier op.
Dat beschadigt minder snel maar is veel zwaarder en voor zo ver ik weet alleen in Amerika te koop en verzenden is veel te duur.
De schuim platen die hier wel tekoop zijn werken prima maar je moet er iets anders mee om gaan. ;)

Op de site staat "Polystyreen schuimkarton beide zijden beplakt met wit satijn papier. Pak met 10 platen 50 x 70 cm 5 mm dik".
Ik neem aan dat hier dus ook papier op zit.

Kijk ook even goed bij openingstijden: Geen verkoop aan particulieren

Ik heb niet veel alternatieven voor je. De eerder genoemde Alfavloeren in Alphen lijkt nog het dichtste bij.

Origineel Depron in Nijkerk te koop

3mm 1000x1000 mm € 2,50
6mm 1000x1000 mm € 3,95

1001 vloeren outlet
Ampérestraat 16L
3861 NC Nijkerk

Tel: 033-7601999

E-mail: info@1001vloerenoutlet.nl
WWW: 1001vloerenoutlet.nl

Succes met dit adres. Ze hebben veel uit voorraad leverbaar.

Leveranciers bij elkaar

Op zich nuttige informatie hier, maar niemand vindt het leuk om meer als 30 pagina's door te spitten om te kijken of er een leverancier bij hem/ haar in de buurt zit.

Het handigst is natuurlijk om alle (nog bestaande) leveranciers op de eerste pagina te zetten, bijvoorbeeld zoals in dit forum: Vliegtuigtekeningen.
Middels reacties kan de lijst op de eerste pagina dan bijgewerkt worden.

Dat zou de OP kunnen doen, maar evt ook iemand anders.

"Dollar Tree Foam" van Flite Test in Nederland

Dat Dollar Tree Foam heet hier in Nederland "Foamboard". Ze gebruiken dit vooral als presentatieborden en om kunstzinnig mee te doen.

Bedrijven als Pipoos, hobbyzaken en kantoorboekhandels hebben het meestal maar zijn vrij prijzig. Ik heb na een middagje uitzoeken wat dat Dollar Tree Foam nou eigenlijk was gezien dat ze bij Van Ginkel er vrij gunstige prijzen op nahouden.

Erg leuke site trouwens dat Flite Test :)

DEPRON = XPS

Ik heb hier nog een voorraadje grijs depron staan. Werkt heerlijk en is erg stijf. (knapt als je het breekt)
De kwaliteit kan per leverancier verschillen. Garantie tot het hek.

Thanks, ik zoek ff contact met je.
De XPS in de Meern v 17,50 per pak is dan ook wel interessant voor mij (woon daar in de buurt).

Tja, nou ik het teruglees, kan je dat zo opvatten, maar het was anders bedoeld!
Ben erg zuinig op mijn eigen voorraadje, en is dus niet te koop.
Ik wilde alleen maar aangeven dat het grijze depron heel normaal is.

Lekker naar de Meern, en succes met je bouwsel!

Back