Waar haal ik in het noorden het "echte" depron?
Dat ben ik in Nederland nog nooit tegengekomen.
(alleen bij mij op de zolder)

Mvg Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar haal ik in het noorden het "echte" depron?
Waarom heb je ze toen niet gekocht, dan had je het kunnen uit proberen? Maar voor alle foamies geld dat het makkelijkste is om te gebruiken wat je kan krijgen, en daar eventueel je ontwerp op aan te passen. De blauwe gamma platen (met gaatjes patroon, 3mm, 60x80cm) overigens zijn erg buigbaar en vrij kwetsbaar. Met tape er over valt het wel weer mee, maar dan is het een stuk zwaarder. ik zou dit niet als begin aanraden. Maar als je groene platen dikker en/of stijver zijn hoort iedereen hier dat natuurlijk graag.Heb die "groene gammaplaten" eens in mijn handen gehad maar is precies toch niet hetzelfde?
Heb het volledige draadje niet helemaal terug doorgenomen maar ik vermoed dat er in de omgeving Antwerpen géén enkele "parketboer" is gehuisvest die depron in zijn magazijn voorradig heeft?
Heb die "groene gammaplaten" eens in mijn handen gehad maar is precies toch niet hetzelfde?
Dan gaan we eens juist over de grens kijken omgeving Breda: waar zijn er daar te vinden?
Mvg,
Paul Siemons