P
pinny-tb02
Guest
deze staat bij conrad welke clone is dit?
bestel nr is 229999 - 89
hoop spoedig wat te horen

bestel nr is 229999 - 89
hoop spoedig wat te horen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ht is een carson maar moet een hpi voorstellen denk ik
heb net ff gekeken en vindt hetniet echt op een hb d4 lijken ik zelf meer op een tb02/tb05 mix
maar het probleem ik heb hem dus en wil het weten want ik heb een andere spur gear nodig en weet niet welke ik kan bestellen ??
nog iemand tips
btw ik heb hier ergens op dit forum al eens zo een gezien alleen weet niet meer waar![]()
heb net ff gekeken en vindt hetniet echt op een hb d4 lijken ik zelf meer op een tb02/tb05 mix
maar het probleem ik heb hem dus en wil het weten want ik heb een andere spur gear nodig en weet niet welke ik kan bestellen ??
nog iemand tips
btw ik heb hier ergens op dit forum al eens zo een gezien alleen weet niet meer waar![]()
Als je spare's wilt voor Conrad auto's moet je gewoon bij Conrad die onderdelen bestellen. Ze hebben als het goed is spare's voor hun eigen merk auto's.
TB05? Of bedoel je de TB Evo 5? Hij lijkt inderdaad in zijn geheel niet op de D4, omdat de D4 een buggy is.... logisch. Maar de topdeck, aandrijving etc. lijkt op dat plaatje op die van de D4.
Spurgears zijn tamelijk universeel hoor, je moet alleen even de pitch weten. Dan gewoon een spur bestellen, dat past meestal wel. In het ergste geval moet je zelf nog een gaatje boren.
En ik zeg je dus: het doet er niet zoveel toe welk model het is. Het enige wat jou kan schelen is dat de pitch van de tanden hetzelfde is en dat de gaatjes in het spur op dezelfde plek zitten. Of je auto dan een kopie is van HPI, Carson of Bokkiewokkie, dat doet er dan niet toe.
ok thnx zal ik ff kijken bij een modelbouwzaak eerdaags en ff kijken of die er achter wat voor model dit is