v-stabi crash vraag

Hallo
Is de crashbestendigheid van Vstabi te vergelijken met een gyro als de 401, 611 of iets dergelijks of is het dan meteen weer nieuw kopen of opsturen en dure reparatie ?

Minstens zo goed als een moderne gyro. Heb na de crash met de XLE contact gehad met mikado en een kapotte stabi door een crash komt amper voor. Werden getest op hele hoge G krachten. Mocht je crashen raden ze aan om eerst alle gyro richtingen te controleren, het interface en dan voorzichtig hoveren. Gaat dat prima, niks aan de hand. Opsturen was ook geen probleem natuurlijk.

Hé Maarten, heb de heli zomer gewacht om die helichris rex van jou met vstabi te zien knallen maar jonge jonge wat duurt dat lang:sleeping: Zat er geen beschrijving bij?

sorry jongens.
Ik was me er niet van bewust dat jullie me zo erg missen.
Geeft me echt een warm gevoel zo in deze koude tijd. (ff een teiltje pakken)
Ik ga me bijna schuldig voelen.

Vinnie, als we komend jaar nu eens samen een paar mooie synchroon vluchten doen met de rex700 dan krijgen we Barrrrrt ook eens stil.

Krijg jullie ook samen stil:
Ik heb mijn Vbar setje nu 2 weken in huis en het zit nog in de folie. !!!
Nu valt je niets meer in he....
(Over 2 dagen ga ik ombouwen)

Laatst bewerkt:
Hendrik,
deze posts zouden eigenlijk een informatief karakter moeten hebben.
Als ik je vraag beantwoord valt dat meer onder cafe-praat. Leuk voor ons maar niet informatief voor andere.
Ik zal bij beter weer en als ik niet ga MTBen weer naar t veld komen en dan tekst en uitleg geven.
Dan compenseren de sterke verhalen de zwakke koffie.

Back