uitlaat gezocht

Hoi mannen,

Ik heb nog een lrp motortje liggen en die wil ik in een buggy gaan gebruiken maar ik heb er geen uitlaat bij.
Er werd een lrp of nosram 2063 bij geadviseerd maar die zijn nergens meer tekrijgen.
Weet iemand welke uitlaat er ook goed bij werkt.
Het gaat om een LRP ZR.21X Spec.2.

mvg Roger

Dat is een Picco fabrikaat dus een Picco uitlaat gaat wel werken.

Dit lijkt dezelfde motor als de eerste versie van de picco boost.
De picco efra 2046, 2069 of 2099 zou goed moeten werken.

Deze worden onder verschillende namen verkocht. Daarom kun je het best op de efra nummers zoeken.

De uitlaat die jij noemt ken ik niet.

Hoi Sander,

Weet jij welke van deze de meeste bottom power heeft ik rij namelijk op een baan waar je meer trekkracht nodig hebt dan een hoge top.

Roger

ze staan al op volgorde van veel naar weinig bottom end.
de 2046 geeft echt veel bottom end, de 2069 is wat soepeler. Deze gebruik ik zelf op de truggy.
De 2099 is echt een buggy uitlaat, dus voornamelijk een hogere top.

Past een alpha 2081 efra uitlaat ook op een O.S. Speed of max?

Die past wel op de OS motors maar geeft niet de beste prestaties.
Buiten de OS uitlaten zijn goede alternatieven de Mielke (word ook veel onder andere namen verkocht) efra 2041 uitlaat of de efra 2058 ook die word verkocht door verschillende merken o.a Werks, Sirio, Nvision.

Okee, ik wil namelijk een O.S. Speed gaan kopen, maar als er dan nog voor 100€ een uitlaat bij moet, wordt het weer een duur geintje. Daarom hoopte ik dat dat probleemloos past. Als het niet slecht is voor de motor slijtage kan ik wel leven met mindere prestaties, ik rij toch niet bovenin bij de buggycup.
Als een originele o.s. Uitlaat erop moet, wordt het waarschijnlijk een max ivm de kosten. Met mijn eigen alpha uitlaat en een o.s. speed motor kan ik weer sparen voor de orginele uitlaat.

De motor zal er echt wel op lopen, alleen even goed afstellen op de Alpha uitlaat.
Brandstof verbruik zal wat hoger liggen waarschijnlijk, voor de rest is het afwachten wat de performance zal zijn.
Mocht het afstellen niet lukken, ga niet als een gek lopen schroeven aan de naalden maar haal er een ervaren rijder bij.
Als je in Helmond rijd kan je mij altijd een berichtje sturen om er samen naar te kijken, woon er niet zo ver vandaan.

Top! Ik rijdt bijna altijd in helmond, oss.
Bij o.s. Weet ik dat als de motor eenmaal goed afgesteld is je er eigenlijk amper aan hoeft te stellen daarna.

Back