tweede vliegtuig??

Discussie in 'Beginners' gestart door Kroko99, 26 apr 2012.

1. Kroko99

Kroko99

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    ja ik heb de taxi toen voor het eerst gezien. en ben er gek op. en die funcub vind ik ook erg mooi. ik had hem wel eens gezien. maar dat zijn dus wel goeie kisten voor een beginner? want als dat zo is dan ga ik daar echt serieus naar kijken.
    :)

2. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Funcub is echt een super ding. Ik denk dat je daar meer plezier van hebt dan van een Taxi, je kunt er echt bizarre stunts mee uithalen maar hij vliegt als een eitje.

3. Emanuel

Emanuel

Lid geworden:
    9 feb 2011
    De Funcup heeft een flink snelheidsbereik, hij kan zeer langzaam gevlogen worden, zeker als je de flaps benut. Die lage snelheid + hoogdekker maakt hem prima geschikt als 2e of zelf eerste vliegtuig, maar dan zou ik er wel een instructeur naast zetten aan de kabel. MPX staat garant voor goede kwaliteit en beschikbaarheid van onderdelen.

4. Jan Jaap

Jan Jaap

Lid geworden:
    16 jul 2009
    Als je de Funcup leuk vindt, dan gaan!!!!
    Daar ga je beslist geen spijt van krijgen. Inderdaad geven die enorme wielen een fun uiterlijk maar helpen perfect bij de niet perfecte landing. Je kan met deze kist zowel snel als langzaam vliegen.

5. droopy0025

droopy0025

Lid geworden:
    20 jul 2009
    als lompe trainer kun je gaan voor een funcub, hype you can fly of mentor voldoen alle drie aan wat je noemt lompe trainer.

6. vigi

vigi

Lid geworden:
    25 jun 2012
    als 2de vliegtuig heb ik een mini swift van hobbyking gekocht, vliegt zeer stabiel en is ook heel goedkoop. Met alle electronica erin kost hij iets van een 70 dollar en er zit ook nog een extra crash kit bij voor als je die zou nodig hebben.

Deel Deze Pagina