Truggy.nl Cup op de Belgische televisie

Bart_Banaan

Forum veteraan
Op Youtube staat een televisie reportage die afgelopen zondagavond uitgezonden is op de belgische Televisie, op RTV Kempen...

Dit is de tv reportage van de 3e wedstrijdstrijd van de Truggy.nl Cup bij Nuclea Buggy Racing te Mol:

YouTube - RTV Kempen verslag Truggy Cup op NBR

het zou mooi zijn dat ook de nederlandse Televie dit soort onderwerpen oppikte, maar ja: het is in ieder geval een goede promotie van onze sport en hobby....
En leuk dat gemeld wordt dat het 'race met Truggy's een echte RAGE is in Nederland'. We zijn dus op de goeie weg met de Truggy.nl Cup 2008.... :thumbsup:

Hahahaha gaaaaaaf filmpje :!: De eerste auto die in beeld is is m'n eigen Hellfire die weg knalt uit de pitts :yes: :mrgreen:

Zeker een goeie promo voor de sport , jammer dat ze het hier nog niet opgepikt hebben bij de tv ..... Misschien bij de volgende race Piet Paulusma uitnodigen Jaap :?: ;)

:nooo: waarom hebben ze zo'n mooi parcours hier niet? :( lijkt me best wel eens leuk om met m'n hpi mt op te rijden :) (jaja, instap model, mja, who cares, word er niet minder leuk op! :D )

Heb afgelopen weekend op de baan van NBR gereden met de Hellfire en heb zo'n vermoeden dat de MT het niet lang uithoud als je een beetje gas geeft ;)

Vooral de quatro en die meeegggaaa triple zullen een flinke aanslag plegen op de auto ;) Zoals ze bij elke auto doen trouwens ..... ;)

Het is inderdaad wel een waaaannnnnnnzzzziiinnnniiiiggggeeee baan :yes: :thumbsup:

Bij de triple ga je als je hem goed neemt over een afstand van een meter of 9~10 door de lucht , bij een hoogte van zo'n 3~4 meter ;)

U do the math , zoals de Amerikanen dat zeggen ;)

Zelfs de grote truggy's zijn er niet allemaal ongeschonden doorheen gekomen hoor.....

haha, Ik denk alleen niet dat een MT de snelheid ervoor zou hebben :) ( .15 motortje ) mja, idd, denk niet dat die dat zo fijn zou vinden, of iig niet in de staat waarin deze nu is. (aka, origineel :P )

Achhhhhhh je maakt hooguit een nosedive in de 2de of 3de bult van de tripple ;) Je zal niet de eerste zijn en ook zeker niet de laatste ...

Afgelopen weekend waren er ook genoeg die hun auto op die manier bijna dubbel vouwden met zo'n actie :rolling:

:nooo: waarom hebben ze zo'n mooi parcours hier niet? :( lijkt me best wel eens leuk om met m'n hpi mt op te rijden :) (jaja, instap model, mja, who cares, word er niet minder leuk op! :D )

Als je wat zoekt is er wel het een en ander aan circuits te vinden.
Op dit moment is er in Purmerend een vaste offroad baan, ook zeer geschikt voor een MT2.
Enkele banen zijn in aanbouw, Helmond & Oss schieten al aardig op, bij Utrecht zou er ook iets komen.
De baan in Mol is/was zeker een maatje te groot voor een MT2.
Overigens wordt deze week de baan in Mol verbouwd en komt er kunstgras op te liggen.

hmm, Ik moet die ene site weer eens opzoeken waar mensen een punt op een kaart kunnen zetten, met commentaar erbij. zou het op zich erg makkelijk maken om circuits te vinden denk ik:) (ps, ik had het over een MT, geen MT2 :P )

Hahaha die opmerking had ik daar al een keertje gemaakt ;) Bleef verdacht stil :rolling:

Maar goed ... Ik blijf Piet Paulusma nog steeds een mooie optie vinden voor een beetje reclame voor de sport hier in Nederland ;)

Bij de volgende wedstrijd in Groningen gewoon uitnodigen :thumbsup: Gratis reclame voor de Truggy.nl cup en aangezien het in het noorden des lands is komt ie vast wel ;)

Tis ook meteen nog eens landelijke publiciteit i.p.v. regionaal zoals de Belgische reportage :mrgreen:

Back