Tros Opgelicht

Die heb ik nog niet gezien op het forum

Ik doe het sowieso niet, ik heb me ooit kwaad genoeg gemaakt om een paar euro bij die aflegger.
Als die had gezegd toen ik per telefoon informeerde, ik heb het niet liggen, had ik het elders besteld. (okt 2012)
Ik had het toen direct nodig.

duurde dagen en dagen.
geen mail terug gehad op vele mails
en na tien keer geheel laten uitbellen per telefoon geen enkele reactie. (op een dag dat hij open was, voor sluitingstijd)
Later wel gesproken, die man liegt net als rutte.
 
Laatst bewerkt:
Als niemand anders de moeite neemt zal ik maandag een berichtje sturen.
(morgen een reisdag en zakelijke berichten op zondag worden niet altijd positief ontvangen en of begrepen)
 
Het gaat al zeker 5 jaar zo, het is aan de ene kant netjes dat je hem een kans geeft, maar wat verwacht je?
Hoogstens een woord dat het om een incidentele ergernis gaat.....
En dat trosOpgelicht het helemaal verkeerd begrijpt en dat een paar dwarse klanten zijn zaak willen ruïneren.
Die man wil(de) gewoon niet veranderen, anders was de klachtenstroom opgedroogd zoals dat dan heet.
 
In mijn gedachte is een winkelbespreking rechtvaardig als de andere partij de gelegenheid geboden krijgt om een weerwoord of uitleg te geven.

Meer heb ik er niet mee.
 
Erwin, ik vind het heel nobel wat je doet, maar elke winkelier had vroeger de kans om te reageren. De enkeling die het deed kreeg vervolgens nogmaals een emmer sh*t over zich heen.
Natuurlijk, ook ik ben over de plas als ik merk dat ik belazerd wordt.
Maar ik verlaag me niet tot scheldpartijen op een forum waarin het woord "lul" nog het meest nette was. En dat gebeurde zeer regelmatig....
Daarom heeft Robert, in overleg met degenen die toen mod waren, die stekker eruit getrokken.
Ik geef je op een briefje: als "gematigde winkelbesprekingen" worden toegestaan, is het binnen een week wéér bal.
 
als "gematigde winkelbesprekingen" worden toegestaan,
Gewoon niet aan beginnen.
Alleen dit van de firma K is nu niet echt meer "de onschuldige leverancier moet beschermd worden".
Trosopgelicht zal best niets ondernemen als er maar een handje klagers is.
Uiteraard is hij pas schuldig als hij veroordeeld is, maar hij is duidelijk NIET ONschuldig meer.
 
Op andere forums worden wel besprekingen toegestaan. Als er een reaguurder zich niet gedraagt wordt die daarop aangeproken door de mod. Dus het kan wel...
 
Heb je enig idee hoeveel werk / tijd en ergernis daarin gaat zitten?
Ik wel.
Ik wás destijds een van de moderators.
Avonden bezig geweest om reacties te verwijderen, draadjes te sluiten, leden tot de orde te roepen...
Met als dank: meestal een sneer, soms in een PB meestal openbaar.
En heel af en toe een compliment.
En toen was het forum misschien een tiende zo groot als het nu is.
 
ik zie op hun site onder het kopje stoom een foto van Jan Walpot zijn triple machine tbv de Maarten.
Zou Jan daar vanaf weten ?
 
Je zou een soort sterren systeem kunnen maken.
Gegevens van winkel zo als web en of fysieke winkel en adres gegevens.
Voorts mag ieder forum lid een stem per winkel uit brengen 1 ster helemaal k.. tot bv 7 sterren helemaal top.
Eventueel wel de mogelijkheid om aantal sterren te wijzigen.
Krijg je toch een aardig overzicht in loop van tijd zonder bij komende ballast.
 
Lijkt me niet werken bij winkels als de K.
Met spullen die ze op voorraad hadden, die je ging afhalen ging alles naar wens.
Bestellingen aan de toonbank en aankopen per internet waren drama.
Met een sterrensysteem haal je er dan niet uit dat je daar beslist niets online moet kopen.
 
Aangezien het voor deze winkel blijkbaar al gedaan is, laat ik deze even bestaan...

Betreffende winkelbesprekingen, er bestaat geen milde variant.
mensen gaan altijd de kantjes opzoeken. misschien de mensen in dit topic niet...
Maar hoe kan ik handhaven op "mild". mijn mild is anders dan jouw mild. en zo.
straf ik de ene, duld ik de ander.. zal de gestrafte al snel vinden dat die en die ook gestraft moeten worden..

Ik heb bijvoorbeeld een zeer slechte ervaring, en schrijf dat lekker van me af... Staat tot in de oneindigheid in google.
de rest van de wereld vind het een topzaak. maar dat zie je niet in google. doorgaans

Ik weet er ook een aantal die eigenlijk aan de schandpaal zouden mogen.
toch hebben ze een keurmerk.. en een hoop voorstanders.
maar tegelijk op google wordt je overspoelt door de klachten. terwijl de zaak zelf wel als "goed" wordt bestempeld.

sterrensysteem. leuk, maar dat valt en staat bij de mensen die het systeem voeden.
er zijn gevallen bekend waarbij de winkelier gewoon heel veel gebruikers aan maakt om sterren te kunnen geven. of lovende reacties.
en meestal zijn degenen die hun mening willen geven toch de mensen die zo'n zaak niet zo heel erg best vinden.
Geeft dus niet aan hoeveel positieve ervaringen er wel rondlopen.

Aanspreken van mensen op hun gedrag.
gebeurt hier ook.
gebeurde nog veel vaker toen mensen in de verkoophoek zich aan een aantal regels moesten houden (gelukkig doet het forum dit nu zelf)
als je ziet hoeveel gevloek, gescheld en overige vervelende reacties je over je heen krijgt, terwijl je iets extreem simpels vraagt...
niet leuk. verziekt de sfeer op het forum. zonde van de mod tijd.
als men er niet mee om kan gaan, moet je het onmogelijk maken of niet toestaan..
houdt de zaken duidelijk.

We hebben trouwens ook nog een topic opgelicht of opgelucht ergens in de modelbouwkroeg staan..
staan ook een hoop handvaten in om een webwinkel te kunnen beoordelen op hun werkelijke waarde..
 
nee geen idee, ik weet alleen dat ze andere gedupeerden hebben gesproken en die weten verder ook niet wannneer de uitzending is
 
Ik voel me hier toe niet geroepen, maar wellicht wil iemand de moeite nemen de beheerder van deze webshop van deze discussie op de hoogte brengen. Dan heeft de man ten minste de gelegenheid te reageren.

Contact gegevens:

webwinkel@modelbouwdekombuis.nl
Otwardplaats 30 - 3871MD - Hoevelaken ( geen winkel alleen webwinkel )
KVK: 50839888
BTW-identificatienummer: NL099674257B04
Telefoonnummer : 06 - 49639140
Die beheerder leest het heus wel, hij is onder nickname ook lid van dit forum. Hij weet zelf ook wel dat hij de boel belazerd. Het tel.nr. dat hij opgeeft is vals.
 
FF voor alle duidelijkheid, dit is geen gerenommeerd bedrijf waar toevallig eens iets mis is gegaan. Dat is een oplichter die al jaren de boel bezeikt. Google maar eens klacht en De K.
 
Probeer het hierbij te laten, dan is de kans klein dat ook deze "discussie" gewist wordt door het forumbeheer zoals ze laatst wel gedaan hebben met WEER een waarschuwing over betreffende firma door een slachtoffer.
 
helaas ben ook ik een slachtoffer, een laag bedrag maar toch.
niet van modelbouwdekombuis maar van modelbouwhout.nl
andere naam zelfde persoon.
 
Ja das klote! Blijf em op de huid zitten, probeer medegedupeerden te verenigen en voer de druk goed op. Dan heb je kans dat die eieren voor zijn geld kiest en je terugbetaalt
 
Back
Top