trex 500

....een membraam denk dat dit of de metalen tailblade houders de oorzaak was heb nu een nieuwe...

Een membraam? Leg eens uit? Of bedoel je een braam ;) , lijkt me iets logischer.
Als het een braam is, dan lijkt je probleem opeens ook verklaarbaar.

Greetz, Aldert

nou vandaag de spullen binnen gehad gelijk weer opgebouwd en ja hoor hij vliegt geweldig het was inderdaad de braam binnen in de staart glijder hij glijdt nu erg soepel zoals het hoort. zelfs met de harde wind was de staart nu gelijk strak hoef alleen de gyro nog even iets bijstellen, maar dat doe ik pas met wat rustiger weer. kan niet wachten om even lekker met de 500 te gaan vliegen. Ook mjn dank aan Remco.

nog een tipje om de zenuwachtige kop wat te dempen, de grijze 70 shore koprubbers !!, kun je 200 koptoeren naar beneden levert dik 1 minuut vliegtijd en stuurt nog steeds heel fanatiek alleen wat minder tricky..... Ook uitgedokterd een 6S 3200 evolite V2 block past net onder de canopy, Nu tenminste 7 minuten flinke ragtijd.. en dan 2800 Mah gebruikt, in t groene gebied.. met de maar 75 gram lichtere evo 25 2500's is t met 6 minuutjes echt gebeurd zonder dat je je accu tot het eind leegtrekt...

Aah okay, dankje. Door het artikelnummer de afbeelding erbij gevonden.
Alleen dat 70° zegt me niks. Hoe moet ik 'graden' in dit verband interpreteren? Of staat dat teken voor 'shore'? De vraag blijft hetzelfde.
Zelf heb ik deze dampers maar, zoals wel meer upgrades, nog niet geplaatst.

Edit: Nu het toch even over dampers gaat; wanneer vervang je die dingen bij gewoon rondvliegen, en het wat heftiger werk?

Laatst bewerkt:
ff onder t account van de toko...

dit moet je idd als shore zien, hoe lager t nummer hoe zachter, als je net als ik een beetje rondknalt, is het niet hoogst noodzakelijk om de kop keihard te dempen, ik vond de stock rubbers wel heel hard... en die jij nu als optie hebt zijn volgens mij helemaal knetterhard.. het nadeel is hoe harder hoe meer toeren je moet draaien om het geheel stabiel te houden.. en als ik t zo bekijk kom je rond de 2800 toeren uit met die gele demprubbers... brrr, moet toch al zo wennen aan die idiote toerentallen......

vervangen, simpel als ze teveel speling gaan vertonen, uit zich meestal in bladspoor en trillen bij een wat lager toerental....

balle...... peet......8)

Bedankt peet!

@Funky: LOL, was het artikel zelf alweer vergeten. Staat ook niet meer bij m'n favorieten:? Maar in dat artikel wordt niet gesproken over °, en 'shore' dus fijn dat me dat even is uitgelegd ;-)

Laatst bewerkt:
Back