punt met een 250 is ook nog eens dat het zo kritisch als wat is..
prijsverschil tussen de verschillende merken en types estab moet te verklaren zijn, dit is echt niet alleen maar naam
Dus ga ik er stiekem vanuit dat de sensor (het enigste wat naar mijn mening duur kan zijn in een estab, de rest is een printplaat en behuizing) het duurste van het hele ding is
Doorcalculerend, moet er dus een grof verschil tussen de verschillende sensoren zijn...
Op een grote heli zal zo'n systeem best tot zijn recht kunnen komen, omdat een grote heli minder kritisch is. door het eigen gewicht mag er best een tikkie miscorrectie tussen zitten voor de heli van zijn plek gaat
Bij een kleine heli kan dit gewoon snel tot problemen leiden (dus niet zeggende dat dit ook zo is )
cyclic vraagt erg veel power van de hoofdrotor, rare kleine correcties kunnen veel vermogen vreten, en de heli is al underpowered eigenlijk
en voor iemand het zegt, ja inderdaad, ik vertrouw de erg goedkope estabs pas als ze een stevige tijd op de markt zijn en ze zich goed bewezen hebben

als ik persoonlijk goedkoop fbl wil vliegen, ruk ik gewoon die flybar eraf en vlieg ik gewoon zonder.. Maar dat is wel weer opnieuw leren vliegen..
Het zou wel eens leuk zijn als iemand eens een testbank maakt, die trillingen van een heli na kan bootsen..
kun je die dingen eindelijk gewoon eens ECHT testen, en de werkelijke verschillen zien ipv afgaan op alleen de gebruikerservaringen..