Nee, die moeten droog zijn, olie of vet trekt alleen maar meer vuil aan en daardoor slijten de tandwielen veel sneller.
Beter is dus om ze droog te houden.
Tnx voor de snelle reactie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, die moeten droog zijn, olie of vet trekt alleen maar meer vuil aan en daardoor slijten de tandwielen veel sneller.
Beter is dus om ze droog te houden.
Vraagje, Ik rij nu met lipo's 2S en een motor 4000kv. Gear ratio is 23/83. Maar mijn esc en motor worden na 5/10 minuten kei warm. Wat doe ik fout? Mijn esc is 60A en de lipo's zijn 30C 45C piek.... Moet ik een ventilator op de sensorless motor zetten? Of koelvinnen? Extra gaten in de kap maken voor koeling?
Batterijcapaciteit (aantal mAh) bepaalt je rijtijd. Omdat een lipo beter de spanning vasthoudt dan een NiMH, blijft de hoeveelheid gebruikte energie ook hoger. Vaak gaat een lipo dus zelfs korter mee, maar je rijdt er wel sneller mee.Ik gebruik nu nimh accu's.. Gaan de lipos ook langer mee (rijtijd)?
Hij rolt wat stroefjes, en de slipperclutch is losser gedraaid. Spur naar 90tands, en ventilator zat er al op...morgen testen. Bedankt voor de hulp wederom!