Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

ik heb een 2s lipo 7.2v dr voor een voor dat ik ga rijden laat ik alles eerst op
en sinds dat ik een nieuwe zender dr voor heb gekocht een nieuwe set dus doe ik dat
mis heeft iemand nog een goeie vertanding setje liggen

mvg kevin

Mijn "electonika" van de auto doet ook raar, gisteren heeft de auto door een plas water gereden. Hij gaat gewoon aan maar heeft geen kracht meer. Los van de grond balloonen de achterabanden gewoon, maarr op de grond kun je hem bijna lopend inhalen. Zou het probleem bij de motor of iets anders zijn?

hallo dat probleem heb ik dus nu ook sinds dat ik ook door een plas water bn gereden

mvg kevin

hi
stel dat topsnelheid niet de prioriteit is...
en je tandwielen neemt zodat je in beide gevallen 50kmu rijd.

wat is best een 2cel en gears vb op 78/23
of 3cel lipo met 90/19 ?

In principe is de hogere spanning beter, omdat er dan een lagere stroom loopt bij hetzelfde vermogen, vermogen = voltage x stroomsterkte. Lagere stroom betekent minder warmte door de weerstand van de bedrading, regelaar, etc.

Ik moet nog tot na t weekend wachten op mijn lipo's. Maar serieus 2,5weken geleden? Waar heb je ze besteld dan? Hier in nl is net zo duur als je de verzendkosten meetelt.

Bingo! Lipo's zijn binnen. Even traxxas stekker eraan solderen en laden maar.
Mijn electonica doet het weer prima. Ik had de esc met een vochtvanger in een pot gedaan van het weekend. Dat heeft gewerkt en het overige vocht opgenomen denk ik.

lagers en lagerbussen ?????:nosmile:

Steering blocks, left & right (2) (requires 5x11x4mm bearings) 3736

Kunststof stuurblokken voor de Bandit, Rustler en Stampede. Voor gebruik in combinatie met lagerbussen. 3636

daarbij is de steering arm, waar de kogellink op komt ook langer ..........

Je kunt overigens ook lagers met een kleinere buitendiameter nemen als je in een XL-5 de bussen door lagers wilt vervangen zonder de asdragers/steering blocks te vervangen.
Lagers met een grotere buitendiameter zijn natuurlijk beter dan de kleinere.

Ik heb ook gewoon de bussen vervangen door dezelfde maat lagers... Bedenk wel dat je er 2 per arm nodig hebt dus 4achter en 4 voor. Voor en achter zijn een andere maat.

@ d3nn1s:

Had jij nou je LiPo's al ontvangen van HK? Ik heb ze gisteren een mail gestuurd. Ik vind het wel erg lang duren. Ik heb de LiPo's 4 april besteld en nog steeds niets!

Groeten,

Dennis.

In China? Dat is eigenlijk een zeer normale levertijd hoor. Je mag er vanuit gaan dat het 2-3 weken duurt + er kwamen een aantal chinese feestdagen tussen.

Uit NL heb ik meestal <3 dagen binnen bij HK :).

Ik heb ze gisteren binnengekregen ja. Maar dat was via nl warehouse.... Donderdag avond besteld maandag binnen. Maar omdat ik amper kan lopen hebben de lipo's nog geen stekkers gekregen.

Dat is lang inderdaad.
Ik zou even contact opnemen met de live chat, misschien dat hun wat meer kunnen zien..

Back