Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Ik zou niet voor de Maxxtrax lader gaan.
Daar heb ik nogal wat slechte verhalen over gehoord.
Kan Toemen ( als je perse daar wil bestellen ) niet aan een Imax B6 komen?
Of een Hype X7, dat is ook een goede lader.

Teflon kan beter tegen wrijving, want nylon smelt. Maar jullie hebben gelijk over het aluminium. Straks lipos bestellen en bij toemen de maxxtrax lader. Is dat mooi compleet voor het weekend.
Deze lipo's worden het;
Turnigy 5200mAh 2S 30C Hard-Case Car Lipo Pack (ROAR APPROVED)

Ik ben niet toemen gebonden, maar is wel lekker dichtbij. Op mp is iemand die de echt en neppers verkoopt voor iets van 30/40€

De beste lader in die klasse ( B6 en alles in die richting ) schijnt de Turnigy Accucel 6 te zijn.
Daar moet je even een losse voeding bijkopen, van ongeveer 70 Watt en tussen de 12 en 18Volt output.
Elke voeding met die specs voldoet.
Meer watt mag ook, minimaal 65 Watt zou ik voor gaan.

Hopelijk heb je er wat aan!

Ruud

Ik heb de mijne vorige week woensdag besteld, met expres shipping. Tot nu toe nog niet verzonden helaas, maar ik geloof dat er weer een of andere chinese feestdag is geweest laast. Moet atlijd weer wat opgang komen daarna.

Ik denk dat je beter uit duitsland of nederland warehouse kan bestellen. Is iets duurder maar de verzendkosten zijn minder en er is geen kans op douanekosten

Ik heb m'n LiPo's vanuit de NL Warehouse van HK besteld, maar het is een week geleden en er is nog niets verzonden. Hopelijk gaat dat gauw gebeuren.

De mijne waren helaas niet in het NL warehouse op voorraad :(. DE had ze ook niet. Anders bestel ik inderdaad altijd in NL. Daar is het tot nu toe altijd 2-3 werkdagen.

Ik had trouwens netjes een lager nieuw gekregen. Ze dachten dat er waarschijnlijk niet genoeg kogels in gezeten hadden. Dat zou wel een goede verklaring zijn voor het euvel.

Dat is inderdaad netjes, maar het lijkt mij een raar probleem, dat er een kogeltje mist..
Heb ik nog nooit van gehoord..

Ik had trouwens netjes een lager nieuw gekregen. Ze dachten dat er waarschijnlijk niet genoeg kogels in gezeten hadden. Dat zou wel een goede verklaring zijn voor het euvel.

De mijne waren helaas niet in het NL warehouse op voorraad :(. DE had ze ook niet. Anders bestel ik inderdaad altijd in NL. Daar is het tot nu toe altijd 2-3 werkdagen.

Bij mijn overzicht staat er op HK:

Status = Received

Warehouse status = PAID ''We have received your payment and will process your order soon''.

Ik ga er dus van uit dat ze er binnenkort wat mee gaan doen.

Relax dat je al wat meer weet nu over die accu's.

Ik zag; 2s2p.... Maar hoe kan het dan nog 2s zijn? Er zijn toch 4 cellen aanwezig? Ik wed dat ik weer iets niet goed snap! Heb toch een maxtrax oplader. De 680 dus 80watt!

Ikzelf heb een ''iMax B6 Twin Pro Balance''-lader, maar ik dacht dat 'ie gesneuveld was. Bleek het godzijdank aan m'n adapter te liggen. Dus een nieuwe adapter en hij laadt nu weer als een tierelier.

Relax dat je al wat meer weet nu over die accu's.

Ik zag; 2s2p.... Maar hoe kan het dan nog 2s zijn? Er zijn toch 4 cellen aanwezig? Ik wed dat ik weer iets niet goed snap! Heb toch een maxtrax oplader. De 680 dus 80watt!

2S2P betekent twee cellen in serie en dat twee keer parallel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back