A
aschie1
Guest
Oke ga ik doenBeginnen bij pagina 1 van het traxxas rustler deel 1 gedeelte.
Dit is al vele malen besproken.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke ga ik doenBeginnen bij pagina 1 van het traxxas rustler deel 1 gedeelte.
Dit is al vele malen besproken.
Of je nou wel of geen temp gun hebt, het is een goede manier om je motor af te koelen... En als je motor zo heet is dat je hem niet aan kunt raken zonder pijn te lijden weet je toch dat je hem af moet laten koelen omdat hij te heet is...? NATUURLIJK is een tempgun veel handiger maar als je die nou eenmaal niet hebt gaat t niet hé.aschie1, komop zeg. Die vraag is echt al 500 keer gezegd: JA KOOP EEN TEMPGUN! Maakt niet uit waar je rijd, hoe hard, waarmee, waarom, whatever.
indigo, water over je motor omdat die anders te warm wordt maar je hebt geen tempgun. Geef dan liever geen advies.
Of je nou wel of geen temp gun hebt, het is een goede manier om je motor af te koelen... En als je motor zo heet is dat je hem niet aan kunt raken zonder pijn te lijden weet je toch dat je hem af moet laten koelen omdat hij te heet is...? NATUURLIJK is een tempgun veel handiger maar als je die nou eenmaal niet hebt gaat t niet hé.
Ja dat vind ik ook maar nog een ding.
Als het pastic van men nihm accu was gesmolten dat kan tog ook aaan de accu liggen die was gaar. en gescheurd. het plastic rond met moter was tog niet gesmolten ofzo. Dan is men moter tog miss niet te warm geworden maar men accu tog.
Hoe wat had ik dan verkeerd getypt?Leer eerst spellen , kan ook handig zijn
je zegt dat het plastic is gesmolten, hoe weten wij nou welk plastic?
maar je moet toch zoiezo een tempgun nemen.
1+@darkfire overal waar ik Posts zie van jou, zijn ze bijna allemaal bijdehand of je praat zonder argumenten, zo las ik net ook ergens dat je liep te zeuren over pk racing..
Achie komt waarschijnlijk ook nog maar net kijken, net als jij trouwens gezien je leeftijd.
Dan is alle hulp altijd welkom!
Ligt natuurlijk ook aan het aantal amps hé, hoe meer amperes hoe meer rijtijd.@darkfire lekker provoceren? Ik laat me niet gek maken door iemand van 13.
@achie, ik rijd gewoon mijn lipo's op tot ik geen zin meer heb, een beetje goede lipo gaat zo 15-20 minuten mee, weet alleen niet of ik het dan goed doe maar ben hier ook wel benieuwd naar.