Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
@cougar, dat is niet waar, ik heb al naar de douane gebeld en die zeiden dat ik geen btw hoef te betalen omdat ik de btw in Engeland al heb betaald, en omdat ik in een eu land woon.

En dit stond er op de site van minister van financien:

Als u in een EU-land aankopen doet, betaalt u daar BTW en eventueel accijns over. U hoeft dan in Nederland niet nog een keer BTW en accijns te betalen, tenminste als deze goederen bestemd zijn voor eigen gebruik.

ik had gewoon geluk; de mijne is in een heel grote doos meegenomen uit Canada, en gewoon via Schiphol op een bagagekarretje naar de auto gereden..... voor 385 euri........... :P

maar over de failsave en Venom Smart Temp, hierbij het volgende, door Venom geplaatst :

We have been experiencing this problem with the stock Traxxas electronics. We have a Revo here and it operates flawlessly with no glitching or frequency loss. I have had a few consumers that were willing to do some trouble shooting before they accused the Smart Temp of the problem and found out some interesting results. The firs problem we have found and will be putting this on our web site is that the Smart Temp needs to be installed between the Opti Drive and the throttle servo. Next we have heard and have had consumers experience that Traxxas is or was experiencing problems with their stock steering servos. I had 2 consumers call in with the same problem as you and after testing found that one or both of the steering servos were causing radio glitching. After they replaced their servos the problem went away and they are now happy owners of the Smart Temp. Other items to check are the stock receiver and radio to make sure they are not having reception problems.

en dit staat op de site van Venom:

01.jpg

edit: zo had ik hem overigens wel aangesloten... ik zal het nog maar s proberen...maar ik ga heus de servo's niet veranderen !

edit 2: het werkt dus echt niet :cry: gewoon dezelfde storingen: hapert, blijft staan...schakelt in achteruit.... stekker eruit, en hij doet weer gewoon. weg dat ding dus...

@Arisjuh, het zou mij echt enorm verbazen als het zo zou zijn en kan het mij nouwelijks voorstellen.
Maar ik hoop absoluut dat je gelijk hebt natuurlijk en we horen het wel.

Jan

Hi Guys ,
back from work ;)
@Jan ben blij niet de enige ben die altijd eruit wordt gevist.
Wat betreft Matt nou ik denk het niet wordt weer een jaartje afstoffen voor hem denk ik;
de Douane -houd ook tegenwoordig een postcode check voor pakketen denk dat ik het echt wel weet inmiddels.
@arishjuh
maar ik hoop voor jullie dat jullie mazzel hebben ;)
(houw je geld over voor option parts etc.

Ik heb mijn motor proberen te dichten met bison siliconen kit en dat is dus echt meuk.....ik dacht dat ik het goed dicht had zitten maar ik startte gisteren el voiture en na even rijden vieltie weer uit. Toen heb ik de lage toeren sproeier 1/8 dicht gedaan en hijstartte weer en viel weer uit. Ik kijk even naar de motor om alles te controleren en ja hoor, alles weer nat bij de carb....
Ik heb nu rtv silcone sealant gekocht bij de halfords (met dank aan een post in een andere draad) en het zieter veelbelovend uit. Gaat tot 260 graden en wordt gebruikt als vervanging voor pakkingen, maar blijft wel flexibel enzo...kost €6,= voor een tube....
Maar nu heb ik een vraag: wat is de beste manier om alles af te dichten, de backplate en de uitlaat lijken me wel logich, maar de carb heb ik nog wat problemen mee...
ik dacht aan dit: de carb eruithalen en de pinchbolt, dan het gat waar de bout ingaat een beetje sealant en op de bout zelf en erin schuiven. Dan op de hals van de carb rondom de o-ring (of moet ik de o-ring eraf halen) en dan in de carter schuiven en laten droge.

Of kan ik alles in elkaar laten zitten en de sealant er gewoon tegenaan smeren....

heb zelf geen goede ervaringen met dit soort oplossingen, je kunt beter het euvel oplossen door nieuwe o-ring setje denk ik.
dit is meer een noodoplossing met kit etc.

Hoi Nusti,

Ik denk ook dat je de ringen van de carb moet vervangen.
Kitwerk is meer voor problemen tijdens racen en bashen.

Chokie

He daar in the Bordershop,

Die Revo Dodge-charger, heeft die nou van die offset-velgen?
Heb die vraag nu al vaker gesteld, maar krijg nooit antwoord. :cry:
Heb je daar ook adapters voor nodig?

Rij zelf nog stock, maar wel hoog op de pootjes.
Dus als je high-speed de hoek omknalt, dan ligt die meteen op z'n dak.
Je wilt dus ook niet weten hoe de body eruit ziet. :oops:

Die Revo Dodge ziet er trouwens erg mooi uit.
Wel eens gedacht aan een Dukes of Hazard uitvoering? :usa
Is nu wel gezien de film een mooie aandachttrekker.
Leuk om bij de bios een demo te geven, want wat springt er nu mooier dan de General Lee !!!! Revo Lee :yes:

Groeten chokie

dit is de revo met chargerkap van een vriend van mij, ook wel een leuk ontwerp, was de eerste keer dat hij een kap spoot, ...inmiddels is de kap al behoorlijk afgeragd....

inrijdenpart2005.jpg

inrijdenpart2008.jpg

ja, dat is een nadeel....de eerste keer dat die vriend van mij ermee reed, brak hij de voorkant van de kap, bij de eerste sprong...en die hpi kappen zijn zowieso erg dun vergeleken met de proline

en dat is fijn?.....ik vind het prettig als e kap ook wat bescherming bied en niet bij het minste indeukt...

Nou onze Revo`s zijn binnen ( Aris me broer heeft der ook één).
gister in gereden ,verliep allemaal heel goed .
En ben er hartstikken blij mee. :D
en morguh weer lekker rijden ;)

Dit is mijne
revotje7wk.jpg

nou mzzlsss

Zo dat was vandaaag lekker crossen :D:D
volgende keer neem ik me camera mee ;)

Back