Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
nou mijn revo is besteld hoor :D
Het word een zwarte, en mijn broertje heeft een rode besteld :D dus binnenkort komt er een heus uitpak verslag 8)
Ik kan niet wachten :lol:

ja en ik ben dan broertje :P
ik kan nu echt niet meer wacht !! :evil:

hahah :P

En hoeveel verzendkosten en dergelijke? Omgerekend is het 512 euro.....dat is best redelijk....Ik heb de Revo in Nederland gekocht voor €600....met gratis bezorging

en nu maar hopen dat meneer de Douane lief is ;)
Leuk iedergeval weer nieuwe Revo rijders.
Gister voor het eerst problemen met me motor gehad!
maar wel die heeft inmiddels wel meer dan 20 liter gehad,en echt altijd de motor hard gereden.
Maar het viel mee pfffff.
ging even op Purmerend wat proberen maar hoorde na 3 minuten een vreemd geleuid en liep niet meer goed stat. meteen gestopt thuis de motor uit mekaar gehaald.
het viel gelukkig mee , alleen het voor lager is op.
was op voorraad dus alles zit al weer in mekaar voor de volgende shake down.
denk dat ik wel een reserve motor ga nemen de Sirio.
aangezien die meer power heeft dan de RB

Tja, onze verwachtingen van je Revo waren hoog gespannen. Maar helaas.....
Gelukkig ging onze savage wel als een kogel :cry: :cry: :cry: :cry:

Volgende keer beter, Jan

nusti zei:
En hoeveel verzendkosten en dergelijke? Omgerekend is het 512 euro.....dat is best redelijk....Ik heb de Revo in Nederland gekocht voor €600....met gratis bezorging

22 euro voor alles

Gaaf dat er toch zo veel revo rijders zijn...

Mijn blokje loopt weer als een zonnetje...
Ik blijf van mijn evo in combinatie met de os TZ houden.

Tijd om elkaar eens te ontmoeten en de revo's tegen elkaar los te laten.......

Groeten

@ Theborder....

De duane is heel lief, want het is een Eu land, dus geen invoerkosten en dergelijke :wink:

peter revo zei:
Gaaf dat er toch zo veel revo rijders zijn...
had ik ook niet gedacht, toen ik deze Revo topic startte... :)

vraagje over de failsave: omdat mijn Venom Smart Temp dus storing veroorzaakt, zoek een andere oplossing.
want zonder failsave is me toch een beetje te gevaarlijk......

Nusti gaf al aan een eenvoudige failsave met potmetertje....welke is dat dan (Merk-type).... en ook ff voor de zekerheid: WAAR precies sluiten jullie die aan ?

ik heb de failsafe van simprop. kost 21 euro bij rcfun. Dat is echt de meest simpele die je kunt verzinnen. De ofna micro failsafe schijnt ook goed te werken, maar het fijne van de simprop is dat je deze in je recieverbox kunt proppen.
Mijn failsafe zit tussen de optidrive en de gas/rem servo...

@Arisjuh Geen invoerrechten maar wel de BTW hoor!

@borderonlineshop Als jij nou die truck van Matt neemt voor het bedrag
wat jij ooit beurde.....
Dan gaat hij zeker om.

Jan

@cougar400, ook geen btw, want ik heb al VAT betaald :wink:

Maar wie weet hoelang de revo ongeveer rijd op 1 takje nitro?

Helaas is de VAT de Engelse BTW en daar hebben ze hier niets mee te maken.
Als jij iets exporteert uit Engeland hoef je die VAT eigenlijk niet te betalen. Maar dan moet de verkoper dat willen regelen en dat willen ze meestal niet.
Maar hier boeit het ze niet of jij het daar wel of niet betaald hebt. Je moet het gewoon betalen of je moet geluk hebben dat jouw pakket er tussendoor glipt. Is mij nog nooit gebeurd.
Vaak komt de rekening van inklaarkosten en BTW pas enkele weken nadat je het pakket hebt ontvangen dus juig niet te vroeg.

Jan

Met de standaard motor kan je ongeveer 10 minuten op 1 tankje rijden. Het ligt er ook heel erg aan waar en hoe je rijdt.

oei dan komt er dus nog 19% bij......dat was idd voor mij de reden om de Revo gewoon in Nederland te kopen en de onderdelen in Amerika....die komen wel vaak door de douane zonder problemen....en voor die 50 euro winst (of niet) wil ik geen gezeik aan mijn hoofd

Back