Hallo allen,
Zelf rij ik al een poos traxxas, en dan uiteraard de REVO.
Het klopt dat Traxxas alleen RTR verkoopt.
Voor diegene die een revo willen aanschaffen, echt een goede keus, ook voor de beginnelingen... wel een hele uitgave, maar deze auto is heel gebruiksvriendelijk (mijn mening).
Hij heeft alleen naar mijn meting 3 kleine aanpassingen nodig als hij uit de doos komt.
1
Starten met de megeleverde starter gaat goed, mist je wel een normale gloeikaars gebruikt. Zonder wil het soms ook wel, maar starten gaat gewoon veel makkelijker met losse gloeikaars
2
De REVO is snel, maardan ook heel snel, echter op het gras en in het zand wil je eigenlijk net iets meer power, daarom raad ik aan om de 38 tands spur te vervangen voor een 40 tands.
3
De schokbrekers en veren staan te slap afgesteld, hierdoor breken de zwarte shock rod ends nogal snel. koop een setje black of Tan veren voor achterop, en die stock achter zitten, plaats deze naar voren (alleen de veer, niet de gehele schokbreker, er zit een verschil in plaatje in de schokbreker). Zorg ook voor extra shockrod ends, deze breken nu niet meer, maar lubberen wel uit, en moeten dus geregeld vervangen worden (Ze kosten gelukkig ook bijna niks).
Vervang ze neit door aluminium, dan breekt je schokbreker zelf. (helaas door eigen ervaring wijzer geworden)
Mijn revo, tja uh na 25 liter heb ik er het een en ander po aangepast, maar velen zullen het beamen... de revo was stock al heel snel, tjs en nu is het een klein beestje.
Ofeen REVO te vergelijken is met een SAVAGE... mijn mening, NEE en dus ook niet doen. alletwee hebben ze een hele hoop techniek aan boord, maar zo verschillend en denk ik ook met een ander doel ontworpen, dat je ze neit mag vergelijken.
Succes allen...