Was toch een bijzonder mooi reclame filmpje, normaal betaal je daar toch een flink bedrag voor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was toch een bijzonder mooi reclame filmpje, normaal betaal je daar toch een flink bedrag voor.
sorry, dat bedoelde ik anders.Was een TV programma...... Waarom zou ik daar voor betalen?
Toen niet, deze opname was 4 jaar geleden, toen had Rolf nog nooit een trekker gezien, laat staan ge(/ver)bouwd; of vergis ik me nu Rolf?En je had dacht ik niet gezegd dat je regelmatig wel tractoren te koop had.
..............!
Wat is der mis met bruder spul?Toen niet, deze opname was 4 jaar geleden, toen had Rolf nog nooit een trekker gezien, laat staan ge(/ver)bouwd; of vergis ik me nu Rolf?
In elk geval toen wel een prachtige wand met echte vrachtwagens, en niet al dat blubber spul.
Cor
1: Niets!Wat is der mis met bruder spul?
Als je goes opgelet het staat der ee. Fendt 1050 van blocher tussen trouwens
Rolf, ik bedoel dit niet verkeerd.Maarten ik geloof dat jij het nog niet begrijpt.
Het was geen reclame programma in die zin maar ging om de verhalen achter de advertentie. Waarom zou ik zeggen dat ik regelmatig iets te koop heb.....