Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Die ken ik :). Heb je de andere filmpjes van tim van de paasrace op de mach etc ook bekeken? Was ook een super race (behalve de kwalificaties dan:onweer:)

Nee helaas niet.
Heb wel op de Corally site een foto gezien van een pancar in the full wet.
Linkjes van de filmpjes??

mvg Roy

Die ken ik :). Heb je de andere filmpjes van tim van de paasrace op de mach etc ook bekeken? Was ook een super race (behalve de kwalificaties dan:onweer:)

Voorstellen voor 2012 staan op de website. Ben je verhinderd om naar de sectie vergadering et gaan dan zou ik adviseren een machtiging te geven aan iemand die wel gaat.

voorstellen zien er goed uit (mijn bescheiden onroadrookie mening..), Mod lekker vrij laten, Stock met cirtix en 13.5 en ride bandjes voor allemaal, dan ben ik er volgend jaar bij (en bij de ETS, als we toch al met dezelfde regelementen rijden ;-) ).

Primaire doel van die bungalow park is het herbergen van de wintersporters en de rijders van grote wedstrijden bij de BB, je zult daar geen last van hebben.

tot in tegenstelling van heemstede ligt er straks rond het circuit in ruchpen een geluidswal van een metertje of 40 rond het circuit, geluids overlast naar bungalows, dacht het niet....

Jongens, ook in Rucphen gaat vroeg of laat het geluidsverhaal meespelen. Zeker als dat bungalowpark er komt, en geloof me dat komt er.

Je kan zelf wel begrijpen dat die mensen ook een bepaalde rust zoeken en als daar de hele middag en avond brandstofauto's rond rijden dan begrijpt iedereen wel dat ook daar het "geluidsprobleem" vroeg of laat aan de orde komt.

Je kan daar geluidswallen plaatsen, maar gezien de tweede skibaan ligt de racebaan nu in een trechter en die trechter is gericht op het toekomstig bungalowpark......

Tja en die generators/compressors van de 2e skibaan maken geen herrie?
Ben er dit jaar geweest maar de hele dag luisteren naar dat ding gaat ook op de zenuwen werken.

mvg Roy

Volgens mij is dat nog steeds een brandstof issue en hoort het nog steeds niet in een electro topic thuis...

Tja en die generators/compressors van de 2e skibaan maken geen herrie?
Ben er dit jaar geweest maar de hele dag luisteren naar dat ding gaat ook op de zenuwen werken.

mvg Roy

dit zijn of ware nood generators/compressors tot de echte in gebruik worden genomen en die hoor je bijna niet.

mvg Hans

Jongens, ook in Rucphen gaat vroeg of laat het geluidsverhaal meespelen. Zeker als dat bungalowpark er komt, en geloof me dat komt er.

Je kan zelf wel begrijpen dat die mensen ook een bepaalde rust zoeken en als daar de hele middag en avond brandstofauto's rond rijden dan begrijpt iedereen wel dat ook daar het "geluidsprobleem" vroeg of laat aan de orde komt.

Je kan daar geluidswallen plaatsen, maar gezien de tweede skibaan ligt de racebaan nu in een trechter en die trechter is gericht op het toekomstig bungalowpark......

Zo jammer... Waarom M.A.C. de Baanbrekers nu gelijk zo negatief benaderen?

Ja, de plannen zijn er, maar hoe het gehele gebied ingevuld gaat worden is nog een vraagteken. Daarnaast zal het allemaal betaald moeten gaan worden.
Laten we dus niet op de zaken vooruit gaan lopen en nu al gaan roepen dat Rucphen ook problemen heeft met het geluid of dat ooit gaat krijgen. Het bestuur houd de ontwikkelingen in de gaten en heeft regelmatig overleg met de gemeente over de gang van zaken.

De geluiden rondom de skihal zijn inmiddels ook afgenomen, er waren tijdelijk extra sneeuwmachines geplaatst om de nieuwe hallen zo snel mogelijk van sneeuw te voorzien.

Maar we gaan weer ontopic, praten over het NK 2012.

Laatst bewerkt:
Het gaat er niet om dat de Baanbrekers negatief benaderd worden, het gaat er om dat als er een bungalowpark komt je zelf ook wel na kan denken. 1+1=2, en ik heb niet gezegd dat het speelt, maar dat het vroeg of laat ook gaat spelen, zeker als dat park er komt.

Ik zie het liever ook niet gebeuren omdat er bij de Baanbrekers veel brandstofleden zijn. Niemand zit er op te wachten en ook ik niet.

En zoals je zegt weer terug ontopic

Volgende week zondag de sectievergaderingen in de bekende hal in Nieuwegein ( Blokhoeve ) De voorstellen die gedaan zijn staan op de nomac website onder algemeen.

Back