Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Ja daar kan het wel aan liggen... de top van de antenne zorgt voor het ontvangen van de signalen, als dat eraf is heb je niks meer aan de ontvanger.

Verstuurd van mijn GT-I9300

Het is mij ook wel eens overkomen. Wat wel werkt is om aan het uiteinde exact de juiste lengte aan te snijden en het gevochten manteltje te verwijderen. Dan blijft er dus een stukje van de kern over. Als daarvan de lengte juist is heb je weer een werkende antenne.
Al is het maar voor tijdelijk, je hebt dan toch weer een beter bereik.

Maar dat probleem is op gelost heb men zender van andere auto er in gezet juist de zelfde net gaan teste werkt terug prima
maar bij het rijde hoorde ik bij het stoppe een beetje gepiep is dat gewoon wat zand tussen de diffs of wat ?

Laatst bewerkt:
NIET DOEN, als je niet weet wat je doet kan je de printplaat kapot maken...

Het piepen kan ook zij van de assen enz. Als het niet erger wordt gewoon zo laten. Regel die je vaak kunt toepassen: If it ain't broke, don't fix it

Auto die gebruikt is kraakt en piept nou eenmaal een beetje ;).

Cvd's in de voorwielen piepen ook een beetje bij langzaam rijden. Vooral als je een stuurt.
Compressor erop , flink schoonblazen - silicone spray erop en weer flink schoonblazen Hopelijk is het dan even weg. Na twee acculadingen komt het wel weer terug dus het best is na elje rit gewoon alles afblazen voordat jeje auto wegzet.

wondertiger bedankt !!!!!
want amai als ik dat kapot had gemaakt :d
ok dan laat ik het maar gewoon en wat moet ik doen als het erger word ?

Asjes schoonmaken, is iets van 30min per kant. Heb pas me hele auto schoon gemaakt en er kwam toch redelijk wat vuil uit.

[URL="
Tiger MT4 G3 Long term review - YouTube[/URL] zijn dat nu de orginele banden maar met dat rood randje er af ?

Laatst bewerkt door een moderator:
dus ik kan dat ook hebben ?
want ik heb de blauwen maar ik vind da rood randje er niks op dus ik kan het er af doen ?

Back