Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Dus beter een sanwa pakken dan
maar ik vind het raar spektrum ziet er precies beter uit :d
maar wondertriger batterijen zijn het niet wnat die zijn nieuw
en wt zou het met de servo te maken hebben ?
hij heeft bijna geen verbinding dat is het probleem
heeft dat iets met de servo te maken?

Nog een laatste poging... BIND DE ONTVANGER....CALIBREER DE ZENDER OP DE REGELAAR....HAAL DE SERVO UIT DE ONTVANGER...kijk of ie het nu doet.

Verstuurd van mijn GT-I9300

Inderdaad Jenss: "Manual"! Oftewel: dit soort basis-dingen staat in de handleiding en het is zinloos om dat hier te gaan herhalen.
Waarom er steeds gezegd wordt om de servo los te halen is omdat het vaker voorkomt dat die dingen wat mankeren en invloed hebben op de rest. Trek dus gewoon dat stekkertje eruit en volg de aanwijzingen op die je al een paar keer hebt gekregen.
Let ook is een beetje op je spelling en grammatica (zegt een pa van een 12-jarige die het een stuk beter doet) want het is soms bijna niet te volgen.

Wat maakt mij het uit ?
ik kan het ook
zit ik hier op school nee ? ik snap het niet het kan vervelend zijn maar jullie maken er een drama over ?

Het gaat gewoon om je houding, gedraag je, je gewoon normaal dan zullen dd mensen je blijven helpen. Als je zo blijft reageren gaan steeds meer mensen (ook toekomstige vragen) je vragen niet meer serieus nemen.

Neem even de moeite kijk in de manual van de zender hoe je hem moet binden, kijk in manual van de regelaar hoe je moet kalibreren.

Als je niet op school zit moet je ook gewoon op een normale manier kunnen schrijven. Leestekens en redelijk hele woorden zijn al voldoende ;).

Verstuurd van mijn GT-I9300

je kan gewoon op google kijken en in de manual. tzelfde als met de zenders. kijk zelf en dan een conclusie trekken of een paar selecteren en dan vragen welke goed zijn. en zoals je laatste post is ook niet normaal. je hebt wel te maken met mensen hoor. let daar op

Voorbeeld is mijn eigen servo , die is blijkbaar ook stuk want steeds als ik hem aansluit knippert mijn ontvanger heel wazig.
Heb nu op advies van mijn forum collegas een savox 1256 besteld waardoor ik eerdaags weer een happy driver kan zijn.

Ja oke en sorry maar ja hej die zij precies of ik een diebiel was ?
en ja oke maar de manaul die staat in het duits
maar het binden heb iik al gedaan wat nu het calibreren van de regelaar ?
dat zal ik morgen doen :d

Pffe ben net terug ffe gaan rijden misschien een heel klein beetje
maar niet veel denk ik

EDIT: maar waarom moet je eigenlijk een zender hebben met een schermpje ?
gebruik het nu ook nooit ?

Laatst bewerkt:
Ligt wel erg voor de hand, maar toch voor de zekerheid:
Heb je de antenne op de zender rechtop staan?
En heb je de antenne van de onvanger in het rietje geplaatst zodat deze ook rechtop staat? En je hebt 'm toch niet ingekort toevallig?
Zelf heb ik het rietje ingekort zodat deze nog net onder de body blijft met het metalen uiteinde van de antenne-draad (dat is de feitelijke antenne, dus niet inkorten!) binnen het rietje. Dus die laat ik er niet uitsteken zoals sommigen doen omdat je dan het risico loopt dat deze na enkele keren buigen afbreekt.
het bereik van deze zender/ontvanger-set is niet echt geweldig maar voor mij ver genoeg om bijna uit het zicht te geraken.

Tsss, Heb de antenne op mijn zender nooit omhoog staan. De antennedraad van 2 van mijn ontvangers is afgebroken (dat deel wat de eigenlijke antenne is) en ze zijn gepropt in de ontvangerbox.. En toch heb ik nooit storing :D.

Back