Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Huh hoe komt het ?
was het signaal slecht ofzo ?

edit wat rond gezocht en ze zeggen toch dat het een goed is en heb er zelf 1 gevonden voor 50 euro ze zeggen toch dat hij rond de 250 meter bereik heeft enz?

Laatst bewerkt:
Maar die andere merken lijken zo ander spectrum lijkt er precies beter uit
welk merk raad jij me aan voor 100 euro ?

Ik gebruik de d2xs nu best een tijdje en bevalt erg goed! Mijn vader gebruikt de dx3c een paar maanden en heeft ook niks te klagen. Tuurlijk zal een sanwa m11x en een kopropo beter zijn maar dat merk je ook in de prijs. En met deze auto heb je echt niet al die extra functies nodig

zie je, er zijn altijd mensen met goede en slechte ervaringen. je moet zelf een kiezen die je mooi vind en waarvan je denkt dat die bij je past

Niet slim om eerst te kijken of het wel aanbje zender ligt? Andere batterijen, even binden(heb je nog niet gedaan denk ik), calibreren, servo uit de ontvanger halen. Doe al deze dingen en kijk of de zender het dan goed doet. Ben bang dat de zender niet het probleem is.....

Verstuurd van mijn GT-I9300

ik kon hem nieteens meer binden. ik had daarvoor al alles gecalibreert. toen ik de servo eruit haalde maakte het niets uit
batterijen had ik een dag van te voren helemaal opgeladen. toen et gebeurd was heb ik ook de lipo nog een keer geladen en de batterijen in me zender ook maar niets hielp. en ik weet bijna 100% zeker dat me end points goed staan

nu heb ik een vraagje over de plaatsing over een Baja Beetje body.
Gisteren heb ik deze gekocht en nu voorzie ik problemen met de achterkant van de body en de wheeliebar, op internet kan ik veel foto's vinden over deze combo maar ik ben bang dat de wheeliebar achterkant gaat slopen omdat de motor achterop erg laag hangt.
weet iemand hoe dit aangepakt word ?

Vind ik ook een toffe body!
Wat ik al eens gezien heb is dat de achterse body-posts worden vervangen door dezelfde post als op de voorkant en dan aan de binnenkant van de tower plaatsen. Daar moet geloof ik dan nog wel wat gebeuren om dat passend te maken met spacers. De wheeliebar wordt dan soms weggelaten en vervangen door een goede kwaliteit vleugel. Deze doet dan tevens dienst als "wheeliebar". Nee, echt waar. :rolleyes:
Niet met aluminium verstevigingen maken want dan scheurt de boel stuk. Kan eventueel wel met een stukje lexan van een oude body of gewoon kopen als een plaatje (heb ik zelf gekocht bij Phil's HobbyShop USA).
Ik ben benieuw naar je resultaat!

Je moet maar eens erop letten. Als er iemand storing heeft, kapotte ontvanger, whatever... is dat 9/10 een spektrum.
Er zijn idd wel meer spectrum zenders in omloop dan Sanwa's, maar tijdens wedstrijden is het toch wel 50/50 verdeeld denk ik.

Ik ken niemand met een Sanwa M11X die ooit al last heeft gehad van storing oid. Verder zie je ook bijna nooit een sanwa M11X 2de hands verkocht worden, toch ook een teken aan de wand :).

Heb mijn Sanwa M11X van iemand kunnen overnemen voor een heel scherpe prijs (was niet gebruikt), anders had ik hem wss ook nooit gekocht. Maar nu ik hem heb weet ik zeker dat als hij stuk moest gaan ik zeker terug een sanwa koop.

De goedkopere sanwa's liggen iets minder goed in de hand (voor mij dan), maar werken ook zeer goed. Een zender gaat jaren mee en is de investering voor velen dus wel waard.

C4vette :

Het resultaat staat bovenaan op pagina17 ;-)

Die heb ik wel gezien, mooi hoor, maar ik bedoelde meer jouw oplossing voor de wheeliebar/verstevigingen/bodyposts/vleugel.

Wat ik zelf een mooi voorbeeld vindt is deze:
http://forums.wondertiger.com/download/file.php?id=808
MET wheeliebar!
Met zelfgemaakt bodypost; alleen zou ik het zelf van kunststof maken i.p.v. aluminium want als deze een keertje flink op zijn dak landt zit er een flink gat in de body.
Zie: [ wt ] wondertiger.com - View topic - Proline Bug

edit: let op de plaatsing van de schokbrekers in de verschillende foto's op die site.

Laatst bewerkt:
Umh hallo was vandaag op een groote wei bij all american weekend gaan rijden en ik was ong 10 m ofzo van me weg en wat gebeurt er het signaal valt weg ...........

Ligt wel erg voor de hand, maar toch voor de zekerheid:
Heb je de antenne op de zender rechtop staan?
En heb je de antenne van de onvanger in het rietje geplaatst zodat deze ook rechtop staat? En je hebt 'm toch niet ingekort toevallig?
Zelf heb ik het rietje ingekort zodat deze nog net onder de body blijft met het metalen uiteinde van de antenne-draad (dat is de feitelijke antenne, dus niet inkorten!) binnen het rietje. Dus die laat ik er niet uitsteken zoals sommigen doen omdat je dan het risico loopt dat deze na enkele keren buigen afbreekt.
het bereik van deze zender/ontvanger-set is niet echt geweldig maar voor mij ver genoeg om bijna uit het zicht te geraken.

Sorry voor de verkeerde bladzijde , ik zie nu een verschil in paginas tussen tapatalk en pc.
De supervette mooie zwart oranje beetle heeft juist precies het grote probleem waar ik bezorgt om ben , hoe ziet die prachtige kap eruit nadat hij 1 keer gereden heeft . De wheeliebar klapt dan achter tegen de motor en zal zeer zeker snel RIP zijn.

Marco,

ik zie nu wat je bedoelt. Misschien kan je het in dat forum vragen aan de eigenaar hoe het inmiddels met zijn ervaring is met die 'bug'.
Kan de kap niet verder naar voren? Hmm, dat zal wel niet want achteraan is het nu al krap voor de bodyposts.
Of misschien dan toch een vleugel plaatsen i.p.v. de wheeliebar?

Citaat C4vette:
Met zelfgemaakt bodypost; alleen zou ik het zelf van kunststof maken i.p.v. aluminium want als deze een keertje flink op zijn dak landt zit er een flink gat in de body.

Geen zorgen over de plaatsing van de achterste bodyposts , ik heb op de chassis brace voldoende oppervlak gemaakt waar zeker geen gat zal komen waar het gat zit , bijkomend voordeel is ook dat ik niet met de bodyclips hoef te pielen in de hoekjes omdat de vleugelmoer veel makkelijker werkt hier.

5yre2u8a.jpg

unuhegar.jpg

Back