Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Past(hoogte moet alleen opgevult worden), maar niet kopen 3700mah is heel weinig... Kan je amper rijden, is niet zo leuk imo.Denk een minuutje of 10, als je dat al haalt...

Haal gewoon een 4s gensace.... Kost wel wat meer, maar is wel een hele goede accu. Ga je geen spijt van krijgen in ieder geval.

Verstuurd van mijn GT-I9300

Ga inderdaad niet ONDER de 5000 mah; mijn zoon (12) heeft een Zippy 5000 in zijn MT4 en ik een nVision 6500 en daarmee halen we zo'n 30 minuten. Soms wel langer maar dat hangt ervan af of je continue met veel gas kan rijden en van het terrein.
Als je het nokje in het batterij-compartiment weghaalt past er een batterij in van krap 15cm. Let dan wel op waar de draden naar buiten komen! Bij allebei onze auto's steken wij de draden door het deksel en ligt de stekker-verbinding dus bovenop en niet eronder. Omdat ik alle stekkers altijd vervang door die van Traxxas (TRX) heb ik de kabels gelijk iets ingekort waardoor deze bijna vlak bovenop het deksel ligt.

Succes!

Idd bij een 4s accu pack gaan de kabels boven de deksel uit komen. Als je de deans er op laat is het niet zo'n probleem dat ze los hangen omdat de stekker niet echt zwaar zijn.

Toen ik er eenmaal ec-5 op gemaakt had klapte telkens de connectoren op de deksel door het gewicht van de ec-5. Heb een clipje genomen waar ik de ec-5 in druk.

Dit is wat ik gemaakt heb. Ec5 steekt er nu wel wat anders in om het beter op zn plaats te houden. forums.wondertiger.com/viewtopic.php?f=4&t=1342&p=11925&hilit=ec5+bracket#p11925

Hallo ik krijg net een email van toprc dat de mt4 gereserveerd is door een andere klant en ze zeggen dat de st4 juist de zelfde auto is maar met andere banden en kap is dat waar?

Niks mee te maken wat er wel of niet op lijkt , zeg asjeblieft niet 'dan doet die mar' omdat hij even niet op voorraad is en koop waar jeje op ingesteld had . Mijn LHS had deze auto binnen een week nadat hij wel eerlijk zei dattie niet op vooraad was zonder smoesjes achteraf.
Koop de auto waar je oorspronkelijk zin in had en heb even geduld totdat ze hem daadwerkelijk hebben , of bestel hem ergens anders.
Volgens mij ligt shamrock dichterbij voor jou dan Uden , bel voor de lol eens of hun MT4 nog beschikbaar is.
Daar stond er laatst nog 1 met een blauwe kap , maar dat zou minder erg zijn dan een geheel andere auto zijn.

Maar kijk het ik kan die nu kopen voor 400 maar de volgende besteling is weer een pak duurder ik zij ook ja kan je hem niet bestelen en hij zij jawel maar dan kan ik hem niet meer voor die prijs geven want de prijzen zijn gestegen snap je ?

dat is nog 50 euro meer echt ik heb 500 euro ? da ga nie he
ik ga gewoon voor de st4 en ik spaar terug wat wat klusjes doen en dan zet ik het om naar een mt4 gaat dat niet? e

Laatst bewerkt:
Ik zou door sparen het is even wachten waard ik meen het ik zou in begin ook een Bullet ST kopen in plaats van Trophy (prijs verschil was veel groter dan bij jou) maar ik ben echt blij dat ik toch een beetje ging doorsparen. Je kan ook even aan de verkoper vragen voor korting, zo heb ik het ook gedaan. Daar waar ik mijn trophy heb gekocht was ie voor 500, dus ik ging even met de verkoper praten en ik heb hem voor 450euro en 10% korting op accu's.

maar ja het is toch de zelfde auto maar dan met andere kap ik vind die auto ook wel iets hebben ? en hij is goedkoper ?

Is niet hetzelfde de shocks zijn anders(plastic) volgens mij ook iets andere lengte draagarmen en de shocktowers zijn iets dunner. Weet niet of de diffs van de mt4 zijn of van de buggy van TT.

Ik zou ook voor de mt4 gaan... Onderdelen gaat je ook veel kosten.... Koop gewoon de mt4in duitsland, daar was die toch goedkoop?

Hmm me edit deed het niet.... Dus 2 posts :)

Echt oke men pa heeft morgen tijd het is 1u 40 min rijden zou ik dat doen of gewoon bestelen ? en het is om naar hk modelbau te rijdne

Laatst bewerkt:
spaar door voor de mt4! ik weet t, je wilt graag rijden maar als ik wondertiger zo zie met zijn auto is hij perfect. heb nog even geduld en koop de mt4.

Idd ik zou voor de mt4 gaan. Als je toch ooit om wil bouwen naar de mt4 gaat je dat veel meer geld kosten als in 1x +- 50 euro extra sparen.

Back