Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

met de nanotech ga je problemen krijgen dat de kabels er nig aan de zijkant uit moeten. De turnigy is aan de lichte kant (20c is weinig voor deze wagen).

Verstuurd van mijn GT-I9300

Let er ook op dat deze NIET uit Duitsland komt. De douane rekent dan inklaringskosten en dat is ergens in de twintig euro die er dan nog eens bijkomen. Ik heb dat pas zelf meegemaakt; wel door mij goed besteld maar hobbyking heeft toch vanuit Singapore verstuurd: kassa! en bedankt.
Op mijn email aan hobbyking kreeg ik toen zo'n geweldige reactie terug in de vorm van: "Ikke nie begrijp jij bestellen EU" (vrije vertaling vanuit hun Engrish). Huhuh.

Ed

met de nanotech ga je problemen krijgen dat de kabels er nig aan de zijkant uit moeten. De turnigy is aan de lichte kant (20c is weinig voor deze wagen).

20C is zeker niet te weinig voor deze wagen. Ik gebruik zelf Turnigy lipos met discharge van 20C. Zie link: Turnigy 5000mAh 4S1P 14.8v 20C hardcase pack (DE Warehouse)

Gaat als de brandweer en wheelies on demand continu. Iets teveel gas en hij ligt op z'n dak. Kortom meer dan zat power en voor een redelijke prijs ook nog:)

En voor de duidelijkheid. Ze passen zonder enige aanpassing in de battery tray.

meer dan power zat, of een relatief belabberde wegligging. (of iig erg hoog cg. )

Mja, als de accu's gewoon netjes koel blijven, zou het ja gewoon goed moeten zijn, en daar gaat het ja om. :)

Wegligging is juist heel goed van de mt4, vind de mt4 fijner rijden dan de e-revo die ik vroeger had.

@Jenss weet niet welke batterij je bedoelt komt namelijk gewoon op een pagina met meerdere batterijen.

@sinova
Heb ook niet gezegd dat het niet kan, maar stop er maar eens een gens ace 40c in. Dan voel je het verschil, kan ik je met 100% zekerheid zeggen :p.

@sinova
Heb ook niet gezegd dat het niet kan, maar stop er maar eens een gens ace 40c in. Dan voel je het verschil, kan ik je met 100% zekerheid zeggen :p.

Het verschil zal er best wezen. Heb met mijn vorige auto (4x4 slash?) al verschil gemerkt tussen een 20C en 30C lipo. Maar wat betreft de prijs/prestatie verhouding is het best een goede deal.

Beter koop je 1x een 4s blok accu. Past ook top. Zit beter, door flex kan eventueel een 2s iets verschuiven. En denk grootste voordeel is dat je minder draden heb en je hoeft niet meer een serie kabel te gebruiken/solderen.

De aanbevolen accus sluit ik aan met de kabels die bij je bij de auto krijgt.
De 2x 2s zijn voor mij makkelijker omdat ik dan diezelfde accus ook in mijn rustler en firestorm kan gebruiken.
Geen zorgen over schuiven - flex of iets dergelijks , ik doe echt heeel gek met mijn auto zonder problemen hiermee te hebben.

Pffe ik weet het echt niet wat wondertiger wat zou jij pakken in mijn plaats
de 4s
maar moet die 2s niet langer laden?

Ik zeg 4s minder gerotzooi met kabels je kan ze niet verkeerd aansluiten (2x2s moet je + en - goed aansluiten). Denk je dat het overdreven is dat ik dit zeg maar het kan de beste overkomen...

Ik zou lekker voor de 4s gaan. Vind ik persoonlijk beter dan 2x2s...Raad je wel aan om in de toekomst misschien te kijken voor ec5 te gebruiken als connectoren....Zijn even wat beter voor de mt4...

Jenss kijk ook even op wondertiger.com bij de userguide. Wat daar staat moet je even doen voordat je gaat rijden..

Back