the Wings Nistelrode , verzameltopic

Het begint kouder te worden frank
Brrr...
En slecht voor de lipo's.
Hoe zit dat met je 123 cellen.
Kunnen die daar ook beter tegen ?

Ben vanmiddag nog even gaan vliegen. Het was waterkoud, dus tussen de vluchtjes door (tijdens het opladen) lekker in de auto zitten. Na 3 vluchten had ik wel wat koudere vingers.

Gewoon weer even lekker in de rondte, en natuurlijk een klein beetje inverted oefenen.

De accu doet het prima met dit weer. Maar hij komt ook van een warme zolder in een warme auto. En daarna wordt hij ook niet heel koud meer vanwege het leegvliegen en weer opladen.
Vliegtijden net als anders: tussen de 5 min en 5 min 45 sec. Beetje afhankelijk van de gevlogen figuren.

A123 cellen

Hoi Frank

Hoe bevallen de A123 cellen tot dusver.
Heb gisteren ook nog wat vluchten gemaakt, voor elektrovliegers prima weer.
Geen last van motoren die niet willen starten.

hoi john,
Die A123 doet het prima. denk dat ik er nu zo'n beetje 70 vluchtjes mee heb gemaakt. Van afstelhovertjes tot mijn lichte 3D (beetje inverted, rainbowtje etc).
Vliegtijd rond de 5 minuten. Rustiger wat langer. Ik vind het prima zo.
Tussentijds opladen duurt 13 á 15 minuten. Dus dat gaat makkelijk tussen het geklets en het wachten op jouw beurt in.

Hoe is het met jou, al een hele tijd niet gezien.

Ik ga wel ff mijn best doen.
Vandaag is het ook super.
Maar ik zit weer in mijn truckie [emoji12]

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee zondag geen centjes verzamelen.
Ik ga maar vast laden.
Dan ben ik er op voorbereid [emoji6]

Laatst bewerkt door een moderator:
Het weer is prachtig, veel plezier jullie vanmiddag. Ik heb helaas een (verplichte) receptie, maar tot de volgende keer

Het was inderdaad een mooie vliegmiddag. En weer even bijgekletst.

Jan: Je moet misschien de staart aarden naar de motor. Het kan nl ook een statische elektricitieitsprobleem zijn.

Back