the Wings Nistelrode , verzameltopic

Met die accu is het lachen: opladen na een vlucht van 5min 30sec in ongeveer 13á15 min.
En vanuit mijn autoaccuutje makkelijk een keer of 4 achter elkaar. Heb ik amper tijd over om te kletsen.
Dit is duidelijk een blijvertje.

@Rob:
Ik zoek nog een 22T of 23T pinion (mod 0,5, as 5 mm). Heb jij die toevallig nog liggen?

Verder ben ik dus helemaal blij: motor na de nieuwe afstelronde minder warm en dat is ook prettig. Komt vooral door de herprogrammering van de ESC icm de nieuwe motor. Allemaal winst dus.
 
A -123 LiFi

Fijn om te lezen dat de A123 cellen goed bevallen.
Ook bij wat koudere omstandigheden zullen net zo goed presteren.
Veel plezier met de nieuwe setup.
Many happy landings.

By the way Protos-1 147 vluchten Protos-2 158 vluchten.
Dat met allebij A 123 cellen.
 
A -123 LiFe

Fijn om te lezen dat de A123 cellen goed bevallen.
Ook bij wat koudere omstandigheden zullen net zo goed presteren.
Veel plezier met de nieuwe setup.
Many happy landings.

By the way Protos-1 147 vluchten Protos-2 158 vluchten.
Dat met allebij A 123 cellen.
 
Ja John, ik hoop er ook een heleboel vluchten mee te maken. Heb er nu pas 8 op zitten.
Er wordt aan gewerkt.
En nu maar weer wachten tot het weer vliegen weer toestaat.
 
Dank je Chopstick
Ik ga het ff bestuderen
Altijd goed om iets te leren.
Het gewicht is niet niks.
Dat zal wel een probleem worden.
 
Back
Top