the Wings Nistelrode , verzameltopic

Zo. De hechtingen zijn eruit. Zal nog wel een aantal weken duren voordat ik mijn hand weer behoorlijk kan gebruiken, maar het begin is er.
Zodra ik weer kan fietsen oid kom ik wel weer naar het veld.
Voor mij een geluk bij een ongeluk is het slechte vliegweer. Wel jammer voor jullie, dus toch beter weer toegewenst.

Frank, Als je naar het veld wil, bel dan even. Spelen we wel voor taxi :)

P.s. Heb je donderdag tijd en zin voor koffie?

En helaas het weer is :( en daar zit nog geen verandering aan te komen.

Onderweg op de fiets waaide het in het open veld inderdaad best hard. Ik wacht geduldig tot er beter weer komt :D

Hoe weet ik, of kan ik te weten komen, wanneer de backorder bij hk aangevuld wordt?

De vooruitzichten zijn tot maandag niet best...

Voor een lopende bestelling kun je bij je bestellingen kijken of het al verstuurd is.
Voor artikelen die op backorder staan kun je op de productpagina een emailabonnement nemen.
Je krijgt dan 3x een mail als het artikel op voorraad komt.

Vragen kan altijd maar dat zal het niet sneller maken.
Je kunt je order bewerken zodat de backorder producten verwijderd worden zodat de rest van de bestelling verstuurd wordt.
Het geld van de verwijderde producten wordt aan je bonuspunten toegevoegd.
Die bonuspunten kun je gebruiken om producten te kopen maar kun je niet gebruiken voor verzendkosten.

Je zou haast denken van wel, met dit weer. Bij mij jeukt het ook al dagen, maar als ik mijn piper nu laat vliegen, denk ik dat die in 100 stukjes naar beneden dwarrelt :)

geduld is een schone zaak :)

Back