the Wings Nistelrode , verzameltopic

Vanavond ben ik weer op de club, wie nog meer ?

Enneeee.... Ik heb eindelijk weer een nieuwe accu voor mn funjet! Kijken of deze de power wat beter aankan haha! :D

Voorlopig ben ik ff uitgevlogen. Met 1 hand in het verband is sturen erg lastig. Als ik weer mobiel ben (bijv fietsen) kom ik wel weer eens kijken en bijpraten.

1 hand in het verband ...
Wat heb je gedaan frank
Want dat is niet orgineel.

Het mooie weer is eindelijk een beetje begonne.
Dus we zien je snel
Beterschap

Idd, wat heb je gedaan ? :o iig beterschap alvast en kom als je weer wat beter bent idd ma eens langs om te buurten haha.

Even een update vanuit mijn kant:"

De Ultimate is definitief klaar, en deze gaat eruit. Als vervanging hiervoor heb ik gister een 30cc yak-54 gekocht (zoals de meeste nog kennen, precies dezelfde als mijn blauwe, alleen nu ander kleurenschema).

Hier foto:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Peesvergroeiingen in de handpalm laten herstellen. Dus geen ongeluk of zo.
Het moest nu gewoon. Kreeg er teveel last van.

@Michael: had die ultimate toch wel vliegend willen zien. Succes met de Yak.

Aah oke dan, nou wss ga je er nu dus alleen maar op vooruit!

En ja, ik ook wel. Alleen te veel pech met dat ding gehad, en het enthousiasme vanuit mijn kant is helemaal weg. Daarbij komt ook dat de kist eigenlijk net te groot is voor mijn auto. Hij heeft een aantal vluchten gemaakt, en die bevielen me echt meer dan goed.

Maarja deze ga je hopelijk veeeell vaker zien! en de maiden zal wss x volgende week zijn.

Houdt hem heel zou ik zeggen. Ik hoop nog vaak van jouw vliegkunsten te genieten.

Als alles weer geheeld is heb ik weer een hoop in te halen. Maar dat komt zeker goed.

Haha ik doe mijn best Frank!

Enne, nu heb ik alleen nog de voodoo om af te maken... maar deze wil ik pas volgend jaar gaan vliegen. dus sssshhhtt tegen niemand verder vertellen, maar mss is mn volgende kist op mn lijstje wel een heli...

Frank
hoop dat je weer snel genezen bent en van het goede weer kunt genieten op ons veldje.

Michael : maar mss is mn volgende kist op mn lijstje wel een heli...
nou ga je toch niet vloeken hé Michael .

Back