the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik heb een griepje opgelopen. Dus daarom was ik er niet. M'n seizoenstart verloopt niet geheel naar wens zullen we maar zeggen.
En Jurgen: Dimona heet ook wel Jan Vogelzang.

Ik probeer nu in ieder geval voor komende zondag beter te zijn. Dan is de meet bij Snoopey in Dongen.

Hey Joris, het ging super goed joh! Om lid te worden kun je even contact opnemen met Rob, die je eerder ook al via de mail hebt gesproken. Zien we je nog vaker in Nistelrode op het veld?

Gr,
Jeron

Ik ben ook aan het overwegen om weer eens een keertje gezellig te komen buurten, heb nu toch een rijbewijs dus vervoer is geen probleem. Echter wel het vinden van tijd aangezien ik het druk heb met werk en sinds kort ook fanatiek airsoft beoefenaar ben.

In ieder geval kom ik een keer als het lekker weer is wel weer een kijkje nemen!

Ik zit aan zoiets te denken om de boel weer op te pakken.
Aerobertics.be - Product Detail Planes - Pilot RC en dan met een DLE20 of misschien wel DLE30.

Een veelzijdig kistje als ik het filmpje eronder mag geloven..... Hoveren, knife-edge etc ook mogelijk.

Dan nog de vraag welke zender/ontvanger etc... ik had een mx-12 en een mx-16 in 35mhz maar wil nu 2,4 Ghz. Heeft graupner met dat nieuwe hott de boel weer voor elkaar? Wat vliegen de meeste bij the wings? Nog 35 mhz?

Hott is goed Bas. Ik heb mijn MC-22 zowel op Hott als 35MHz.
Er zijn veel nieuwe ontwikkelingen ten opzichte van telemetrie. Hott geeft je veel info terug als dat wilt. Standaard al accu spanning.

Ok, en een mx-12 en mx-16 hott kunnen leraar-leerling geschakeld worden? Ik wil mijn zoontje ook les gaan geven als ik het zelf weer in de vingers heb.

Klinkt goed!
Wat vind je van de eventuele keuze voor de benzinekist hierboven? Een shocky en een Funjet komen er sowieso Nog bij. En op termijn weer een echte 3D-kist uiteraard.

Dat zijn inderdaad vergelijkbare modellen. Ik zoek iets op benzine, waarmee je altijd kunt vliegen, als lestoestel kan dienen en waarmee je naast raggen ook wat aerobatics kunt doen. Het filmpje laat zien dat dat allemaal kan met deze kist.
Ik zal me vast inschrijven en kom komende week naar het veld.

Ik wel, ben met mijn 3e bezig.
Ik heb hem (bijna) altijd bij me als warming-up.
Ideaal onder veel omstandigheden en om je lekker uit te leven.
Er zijn op de club een stuk of 5 van 80cm en 1 van 120cm.

Ik kom er net achter dat hobbyking tegenwoordig ook een Nederlands verkooppunt heeft! Erg interessant!
Ook leuke vleugeltjes daar.....

Paf heeft ook z'n kist, de Paf trainer. Ook een alles kunner als je wilt slepen, droppen etc.
Kom maar weer eens langs. Kunnen we weer wat bij kletsen.

Back