the Wings Nistelrode , verzameltopic

Nee , deze temperaturen zijn niet meer te doen voor mij .

Misschien komt er iemand langs die in de buurt woont en het ophaalt.

Heb ook nog de stickers voor Helicopterboy en Zenith zijn Fourstar hier liggen. ;)

Mvg Johan

tot nu toe geen reactie, zal ik straks even langsrijden Johan? welk huisnummer was het ook al weer Johan? de straat weet ik nog! zal ergens rond 12uur of half één zijn, komt dit uit?

@Frank2, Ik heb je fourstar stickers hier ook liggen. heb ik gelijk meegenomen vanaf Johan vd W. we dachten dat je vanmiddag wel op het veld zou zijn, maar er was helemaal niemand, ik ben dus ook weer snel teruggekomen. als je wil kan je ze bij mij thuis op komen halen, of kom ik ze even naar jou brengen (moet ik wel ff jou huisnr weten, want ik kon net geen 'The Wings' auto zien staan :p

Bedankt Jeron.
Wij wonen op nr 17. Ik wil zo ook wel op komen halen maar ik weet je adres niet.
Laat maar even weten hoe we het gaan doen.

mvg Frank 2

Nja, tot nu toe maar weinig reacties gehad mbt indoorvliegen binnen de club ?

Heb voor de mannen die wel willen, maar niet weten waar ze moeten beginnen een leuk setupje samengesteld:

1x HobbyKing R/C Hobby Store : TURNIGY 2204-14T 19g Outrunner
1x HobbyKing R/C Hobby Store : Birdie 10A Brushless ESC w/ 1A BEC
1x HobbyKing R/C Hobby Store : GWS EP Propeller (RD-8043 203x109mm) (6pcs/set)
3 of 4x HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Servo 5.5g/0.9kg/.10sec

Aantal accu's zelf bepalen HobbyKing R/C Hobby Store : Zippy-K Flightmax 315mah 2S1P 20C Lipoly Battery

Als je gaat voor deze setup incl 3 servo's en 2 van deze accu's kom je uit op 35 euro inclusief verzendkosten!

Nou kom op mannen, wie gaat er mee !?

Laatst bewerkt:
idd johan, maar als je voor een felix 60 gaat kun je een een c10 motortje pakken met een 6A regelaartje, gws 4030 propje en 2 servo's. dan ben je dus gewoon NOG goedkoper uit :D Ik ga mijn felixje van de week maar eens een keer afmaken :p ding ligt al TE lang in de kast :p

Laatst bewerkt:
Moet de mijn ook nog bouwen voor de eerte indoor sessie .:D

Maar dat zit in 2 dagen in elkaar (inkl. droogtijd)
Setup met 5 grams motor heb ik hier op voorraad dus het kan beginnen .

Wel een verwarmde hal zoeken .
Heb ooit eens in delfzijl in een manege gevlogen , en toen vroor het buiten en binnen zo,n 10 graden .

Mvg Johan

Michael:
Als jij een indoor organiseert laat ik het even rusten. Ik ben uiteraard geïnteresseerd.
Kom jij naar de ledenvergadering? Dan hebben we het er nog even over.

Indoormeeting voor de club kunnen we ook samen doen frank ? altijd makkelijker. Vrijdag ben ik zeker van de party, kunnen we het zoiezo nog ff aan de niet forummers voorleggen.

op de vergadering kunnen we wel een periode prikken (bijv. januari, februari). Daarna kunnen we kijken of er dan ergens ruimte is.
Dan heeft iedereen tijd zat om te bouwen of te bestellen.

Imand een idee hoelang de vergadering gaat duren? Ik heb 2 afspraken gemaakt en mijn vrouw vertrekt naar Groenlo. Ik wil nakomen met de taxi, maar die moet min.1 uur van te voren besteld worden. Ik wil dat dus van te voren regelen, om tijd te besparen.

Imand een idee hoelang de vergadering gaat duren? Ik heb 2 afspraken gemaakt en mijn vrouw vertrekt naar Groenlo. Ik wil nakomen met de taxi, maar die moet min.1 uur van te voren besteld worden. Ik wil dat dus van te voren regelen, om tijd te besparen.

Meestal zijn we rond tien uur wel weer klaar, volgens mij...

Back